حضور این آقا در استقلال توهین بزرگی است

بازیکن سابق استقلال گفت: درک این موضوع برای ما خیلی سخت است که چرا باید یک پرسپولیسی را در چنین پست حساسی قرار دهند.
تصویر حضور این آقا در استقلال توهین بزرگی است

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشاد فلاحت زاده ضمن اشاره به اینکه با والیبالی بودن مصطفی کارخانه‌ کاری ندارم، اظهار داشت: بحث والیببالی بودنش به کنار، چون به هر حال ورزشی حساب می‌شود و یک نکته منفی نیست، اما وقتی کارخانه‌ خودش را یک پرسپولیسی تمام عیار می‌داند به چه حقی وارد باشگاه استقلال شده؟ او هیچ جایگاهی در این باشگاه ندارد.

وی افزود: در گذشته نفراتی حضور داشتند که شاید حتی والیبالی و بسکتبالی بودند، اما «مدیر» بودند و کار خودشان در باشگاه استقلال را به نحو شایسته انجام دادند. ملاک اصلی دیگر نیز شخصیت خود فرد است که این فرد از گذشته علنی‌ اعلام کرده که پرسپولیسی است و درک این موضوع برای ما خیلی سخت است که چرا باید او را در چنین پست حساسی قرار دهند.

دروازه‌بان نباید همیشه حاشیه امنیت کامل داشته باشد

فلاحت‌زاده در ادامه تصریح کرد: باید هر کسی که وارد باشگاه می‌شود، استقلالی باشد، حالا می‌خواهد کشتی‌گیر باشد یا والیبالی! خیلی‌ها شاید استقلالی یا پرسپولیسی باشند، ولی علنی و مستقیم اعلام نمی‌کنند، اما حضور این فرد به استقلال ضربه می‌زند و واقعاً این انتخاب جای تعجب و تأسف فراوان دارد. کارخانه‌ با وجود پرسپولیسی بودن چگونه سر از استقلال درآورده است؟ نمی‌دانیم، اما این انتخاب یک توهین بزرگ به پیشکسوتان باشگاه استقلال بود و جایگاه و منزلت پیشکسوتان را متزلزل می‌کنند؛ باید هر چه زودتر این مشکل بررسی و مرتفع شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شایعات جدایی سیدحسین حسینی و تمایل کادر فنی نسبت به جذب یک دروازه‌بان خارجی و ترافیک در این پست با وجود عدم جذب بازیکن در پست‌های حیاتی و دارای مشکل استقلال، عنوان کرد: من به این موضوع برعکس فکر می‌کنم و سعی می‌کنم به موضوع نگاه احساسی نداشته باشم و فنی فکر کنم. بهزاد غلام‌پور زمانی پیشرفت کرد که عابدزاده در تیم ملی بود. حسینی شاگرد من بوده و دروازه‌بان بسیار خوب و بااخلاقی است، اما در کل دروازه‌بان نباید همیشه حاشیه امنیت کامل داشته باشد.

جذب بازیکن در پست‌های دیگر نسبت به دروازه‌بان اولویت دارد

وی اضافه کرد: استقلال نیاز به جذب یک دروازه‌بان درجه یک دیگر نیز دارد تا رقابت میان حسینی با شاید یک دروازه‌بان خارجی باعث پیشرفت او شود و خیال باشگاه از داشتن دو دروازه‌بان راحت باشد تا اگر زمانی یکی از آن‌ها مصدوم شد باشگاه به مشکل برنخورد چون در فوتبال روز دنیا شاهد هستیم دروازه‌بانان چه نقش کلیدی و مهمی در باشگاهشان دارند. یک دروازه‌بان از امید هم کنار این دو بگذارند. در زمان ما عابدزاده در استقلال بود، بابازاده هم بود و اگر احمدرضا عابدزاده سرما می‌خورد، بابازاده دست کمی از او برای ارائه عملکرد خوب نداشت.

فلاحت‌زاده در ادامه تاکید کرد: البته با این موضوع که جذب بازیکن در پست‌های دیگر نسبت به دروازه‌بان اولویت دارد موافق هستم. در پست‌های حیاتی دیگر مانند مهاجم نیز بازیکنانی همانند مهدی قایدی داریم که می‌توانند به استقلال بیایند. لیست اولیه جواد نکونام تا حدودی جذب شده، اما کامل نبوده است. حٌسنی که این فصل در باشگاه وجود دارد حمایت مدیریت تیم و هولدینگ از سرمربی استقلال بوده و رابطه خوب نکونام با آن‌ها برخلاف اتفاقات فصل گذشته، دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای برای موفقیت تیم نخواهد گذاشت. پارسال نکونام با خطیر کلنجار می‌رفت و هر دوی آن‌ها زمان را از دست دادند و ذهنیتشان درگیری و پاسخ به یکدیگر بود که خداراشکر این فصل شاهد این اتفاقات نیستیم.

تعصب و غیرت به باشگاه در فوتبال ایران نابود شده

پیشکسوت باشگاه استقلال اشاره کرد: به نظر من هلدینگ باید هزینه بیش‌تری بکند؛ الان شاهد هستیم پرسپولیس، تراکتور و سپاهان خیلی بیش‌تر از استقلال هزینه می‌کنند و من نمی‌دانم این قانون سقف قرارداد باشگاه‌های کشور کجا رفته و چرا هزینه‌کرد فضایی برخی باشگاه‌ها را زیر نظر ندارند و سلیقه‌ای عمل می‌شود؟ ترکیب پرسپولیس با اختلاف بالا از ترکیب استقلال گران‌تر و متمول‌تر است و لازم است در رابطه با سقف قرارداد شفاف‌سازی کنند و به استقلال ضربه نزنند و ما بفهمیم مشکل کجاست که این هزینه‌ها در باشگاه استقلال وجود ندارد!

وی در ادامه گفت: متأسفانه فوتبالیست‌های الان فقط به فکر پول هستند و مثل زمان ما نیست که دلی و با عشق بازی کنند! الان یک بازیکن وارد باشگاه استقلال می‌شود بعد می‌رود به باشگاه پرسپولیس و بعد می‌رود یک جای دیگر مثل سپاهان و به هر کدام می‌گوید فلان باشگاه پول بیشتری می‌دهد تا بتواند پول بیشتری از باشگاه مورد نظر بگیرد. تعصب و غیرت به باشگاه، دیگر معنایی ندارد و به طور کامل در فوتبال ایران نابود شده است.

بازیکنی که ناز می‌کند همان بهتر که نیاید

فلاحت‌زاده هم‌چنین مطرح کرد: حسن روشن صحبت خوبی کرد که اگر یک بازیکن جوان وارد باشگاه استقلال می‌شود و بخواهد ناز کند که من راضی نیستم و پول بیشتر می‌خواهم، همان بهتر که باشگاه استقلال جذبش نکند زیرا این بازیکنان به جز حاشیه و عملکرد ضعیف هیچ دستاوردی برای باشگاه نخواهند داشت و ضرر خواهیم کرد. بازیکن باید نسبت به تیم استقلال عرق و تعصب داشته باشد. بحث استقلال و پرسپولیس با همه باشگاه‌ها فرق می‌کند و هر کسی به اینجا می‌آید، یا سر از باشگاه خارجی در می‌آورد یا قیمت و حقوقش چند برابر می‌شود.

وی ادامه داد: زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نیست که چنین بازیکنانی وارد باشگاه شوند! من اسم نمی‌برم، اما این نمونه بازیکن را نباید این فصل جذب کنند و قطعاً حضورش در باشگاه به تیم ضربه می‌زند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. بازیکن خارجی خوب یا بازیکنان داخلی و ملی‌پوش را جذب کنند. واقعاً استقلال نسبت به پرسپولیس بازیکن نداشت و جواد نکونام با اندوخته‌های باشگاه در فصل گذشته بسیار خوب کار کرد.

معلوم نیست پرسپولیس این پول‌ها را از کجا می‌آورد

فلاحت‌زاده با بیان اینکه مگر مهدی تاج نمی‌گوید سقف قرارداد قانون است؟ گفت: پس چرا این قانون را باشگاه‌های متمول رعایت نمی‌کنند؟ اگر این قانون قرار است رعایت نشود لطفاً آن را رسماً اعلام کنند، اما اگر قرار است رعایت شود پس بهتر است به باشگاه استقلال هم در این وضعیت بغرنج توجه کنند تا چند بازیکن خوب جذب باشگاه شوند. امیدوارم هلدینگ خلیج فارس خیلی بهتر از این‌ها عمل کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس بسیار متمول و ثروتمند است و معلوم نیست این پول‌ها را از کجا می‌آورد که برای ما وجود ندارد. من به مسائل داوری کاری ندارم که ضربه‌های بزرگی به استقلال زد و داوری‌ها به نفع پرسپولیس بود، اما آرزو می‌کنم VAR (سیستم کمک داور ویدیویی) را در این فصل لیگ برتر داشته باشیم تا داوری‌ها به سمت یک تیم خاص جهت نداشته باشد و این وسط باشگاه بزرگ استقلال ضربه نبیند.

منبع: ایسنا

705862