فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

سرمربی ملوان گفت: در حق این دو بچه ظلم شده تا دقیقه ۹۰ به آنها قول داده بودند که در استقلال بمانند ، سال خوبی ورزشی آن ها بود و آرزو های بزرگی داشتند.
سید علی به زعم کارشناسان داوری، یکی از آماده‌ترین داوران حال حاضر فوتبال ایران از لحاظ بدنی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جادوی من حمایت هواداران است که با وجود شیطنت‌هایی که انجام شده نتوانستند تیمم را به هم بزنند و مجبور شدند حرف بزنند تا نقابشان برداشته شود و مردم آنها را بهتر بشناسند.
لحظه به لحظه با دربی 98 پایتخت؛

زمان دربی مشخص شد

طبق تصمیم گیری انجام شده قرار است بازی ساعت 17:30 برگزار شود و این موضوع به زودی رسماً اعلام خواهد شد.
بازیکنان لژیونر فوتبال کشورمان هم به صورت مستقیم از کشورهای اروپایی راهی کره جنوبی می‌شوند و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا به تمرین تیم ملی اضافه خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به عشق هواداران سپاهان، مسئولیت این تیم را قبول کردم. اسنادش هست. با یک بودجه معمولی. در دوره دوم و سال اول بودجه ما زیر ۵۰ میلیارد تومان بود.
یحیی گل محمدی در نظر دارد فضای بیشتری را در اختیار مهدی ترابی قرار دهد تا این بازیکن با قدرت حمل توپ و سرعت بالای خود بتواند پاس‌های عمقی و رو به جلویی را به مهاجمان این تیم برساند.
تمرین امروز استقلال هم در شرایطی برگزار شد که محمد دانشگر مدافع مصدوم این تیم در تمرینات گروهی شرکت کرد.
باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان پاداش‌های معوقه اعضای این تیم را به حساب بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان واریز کرد.
حمید استیلی گفت: الان جنگ در بالای جدول و در بحث قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است، پرسپولیس برای حفظ شانس قهرمانی حتماً باید برای برد به زمین برود و این موضوع بازی را جذاب می‌کند. امیدوارم بازیکنان برای هواداران و تیمشان بازی کنند و مردم هم لذت ببرند.