اختلاف اصلی آل‌کثیر و درویش در پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد اختلافی ۶ میلیاردی دارند و همین باعث شده تا طرفین به توافق رسمی نرسند.

تصویر اختلاف اصلی آل‌کثیر و درویش در پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، عیسی آل‌کثیر از وقتی که به پرسپولیس برگشت، گل‌های حساسی به ثمر رساند و از جمله بازیکنانی بود که در قهرمانی تیمش نقش ویژه‌ای ایفا کرد. حالا قرارداد آل‌کثیر تمام شده و طرفین مایل به ادامه همکاری هستند. آل‌کثیر ظرف روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

دلیل عدم توافق هم اختلاف ۶ میلیاردی میان طرفین است. پرسپولیس با لحاظ کردن آپشن‌ها حاضر است مبلغی در حدود ۲۴ میلیارد تومان به آل‌کثیر بپردازد اما عیسی از درویش خواسته تا ۶ میلیارد روی این رقم بگذارد. آل‌کثیر که حالا ۳۴ ساله شده، از پرسپولیس خواهان دریافت ۳۰ میلیارد تومان است و به همین دلیل طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

گویا قرار است جلسه‌ای دیگر میان آل‌کثیر و مدیران پرسپولیس برگزار شود تا شاید دو طرف بتوانند روی عددی جدید به تفاهم برسند. اتفاقی که احتمالاً ظرف روزهای آینده رقم خواهد خورد و آل‌کثیر را دوباره با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید. مهاجمی که نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم را در سپاهان گذراند، اما در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت و در ترکیب این تیم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

705838