سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس:

۱۰ چاپخانه در فارس مجوز دریافت کردند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:‌ با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا، در سه ماهه نخست امسال قریب به ۱۰ مجوز چاپخانه در فارس صادر شده است.
اسامی برگزیدگان مسابقه "استاد محمدرضا شجریان" در بخش های عکاسی، طراحی، داستان، مقاله، شعر، فیلم یک دقیقه ای، نمایش نامه کوتاه و تقدیر از دستاورد فیلم کوتاه اعلام شد.

فراخوانی با هدف تقویت نظام خانواده؛

بانوان کارآفرین صاحب جشنواره شدند

نخستین جشنواره فرهنگی بانوان کارآفرین (ایران بان‌نو) با هدف تقویت نظام خانواده و حمایت از کارآفرینی بانوان ایران زمین برگزار می شود و متن فراخوان این جشنواره تخصصی منتشر شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پرافتخار الوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز ثبت نام نخستین جشنواره بانوی پر افتخار الوند خبر داد و گفت : در این جشنواره بانوان شاخص و موفق استان شناسایی می شوند.
پژوهشگر یهودی شیراز گفت: هر دوی فرهنگ‌های «ایرانی-اسلامی» و «ایرانی-یهودی» از آبشخور تمدن عظیم ایرانی تغذیه می‌کنند. به همین دلیل ایرانیان یهودی شیفته خاکشان، ایران هستند.
در هفته «تکریم افراد دارای معلولیت»، فیلیمو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در همکاری با سازمان بهزیستی کشور به عنوان اصلی ترین نهاد ساماندهی معلولان، با انعقاد تفاهم نامه‌ای به افراد تحت پوشش این سازمان خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

آوازه استاد « هادی ضیاءالدینی» در دنیای هنر پیچیده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: استاد ضیاءالدینی با کارهای هنری که از خود در حوزه نقاشی و مجسمه سازی بر جای گذشته است، اکنون نه تنها در ایران شناخته می شود بلکه آوازه وی در سراسر دنیای هنر پیچیده است.

کارگروه کودک سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در نظر دارد، در راستای رشد و ارتقای مهارت‌های والدگری والدین ساکن استان تهران، زمینه دسترسی آن‌ها به خدمات با کیفیت در این زمینه را فراهم کند.
مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این سازمان با همکاری گروه جهادی خادمین فاطمی، ۱۴ سری جهیزیه کامل و ۱۱۰ بسته اقلام غذایی به نیازمندان اهدا می‌کنند.