سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مسئول اطلاع رسانی ستاد عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)، اقدام به برگزاری کاروان خودرویی به عنوان «کاروان بصیرت فاطمی» در سطح شهر تهران نموده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت ایشان (۱۳ دی) در تقویم‌های رسمی کشور را تصویب کرده و نام این شهید در تقویم رسمی کشور درج می‌شود.
در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) و همراهان با وفایش، اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری موسسه احسن الحدیث و مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۵ و همچنین شورای عالی قرآن شهرداری تهران محفل آنلاین قرآنی با عنوان« مرد میدان» برگزار می کند.
به مناسبت پاسداشت شهدای  گرانقدر انقلاب اسلامی و در آستانه‌ی وداع با آخرین فجر هزاره‌ شمسی، جایزه ویژه‌ هزاره، با نام ربابه‌ هزاره، و به یاد شهیده ربابه‌ کمالی، شهیده‌ ایلامی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برگزار می شود.

به مناسبت پاسداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در آستانه‌ وداع با آخرین فجر هزاره‌ شمسی، جایزه‌ ویژه‌ هزاره، با نام ربابه‌ هزاره و به یادبود شهیده ربابه‌ کمالی، شهیده‌ ایلامی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می شود.
به یاد گرافیست فقید شیرازی؛

«دورها آوایی ست» میزبان هنردوستان فارس

«دورها آوایی ست» عنوان نمایشگاه گروهی یادمان زادروز مرتضی محلاتی است که از 11 تا 21 دیماه 99 در گالری «هان» میزبان هنردوستان است.
دبیر جشنواره فرهنگی ایران بان‌نو توضیحاتی درباره حضور همه بانوان کار آفرین در این رویداد فرهنگی داد و گفت: این جشنواره فرصتی برای ایجاد ارتباط میان بانوان کارآفرین و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است.
هنرمند نقاش شیرازی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
چهارمین دوره جشنواره کشوری تولیدات فرهنگی و هنری بهونه که از بیست مهر ماه همزمان با یادروز حافظ در قالب شعر و دلنوشته و در زمینه های کرونا کادر درمان و سلامت با رویکرد تقدیر از پرستاران و کادر درمان در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

برگزاری شب شعر با موضوع سردار دل ها و مکتب سلیمانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه شب شعر، خوشنویسی و عکاسی با موضوع سردار دلها و مکتب سلیمانی در همدان برگزار می شود.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر تشریح کرد:

جزئیات و شرایط صدور هنر کارت

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر درباره صدور هنر کارت به ارایه توضیحاتی پرداخت.

آیین‌نامه اجرایی بند (ح) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و معاش آنها در جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسید.