سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهمترین اخبار

طبقه متوسط باید آینده‌نگری داشته باشد. توسعه کشور بدون تقویت این طبقه ممکن نیست. آنان که شمشیر خود را علیه این طبقه از رو بسته‌اند نیز زیان‌کننده این ستیزه‌جویی ناعادلانه و نابخردانه هستند، ولی خود این طبقه نیز نیازمند ارتقای آگاهی‌ها و همبستگی‌های خود برای حفظ و ارتقای جایگاه خویش است.
پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر بار دیگر برای نمایش یک همبستگی و اقتدار ملی در تالار وحدت دور هم جمع شده‌اند، روزی برای تعیین سرنوشت روزی برای نمایش وحدت در تالار وحدت.
دیدگاه های زیبای این کاندیدا که برخواسته از حوزه فرهنگ و ادب کشور است و همگی او را به عنوان یک فعال فرهنگی و رسانه ای خوشفکر می شناسند، باعث طرح این سوال شده است: چرا مجلس؟ چرا کاندیداتوری در تهران؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه درخواست شکل‌گیری سازمان تئاتر در حال بررسی است، بر حمایت، نظارت و تسهیل‌گری این وزارتخانه برای فعالیت اهالی هنرهای نمایشی تاکید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، جامعه رسانه‌ای را الگو و الگوساز عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوان نمایشگاه سال آینده را با فرصت بهتر در شان جامعه فاخر رسانه برگزار شود.