سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مطرح کرد؛

بازنشستگی ۲۳۰۰ عضو بیمه شده صندوق اعتباری هنر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از بازنشستگی ۲ هزار و ۳۰۰ بیمه شده صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: تاکنون ۶۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند.
سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی به زودی کلید می‌خورد و مهدی سلطانی نخستین بازیگر این سریال است.

تصاویر جدیدی از لی یونگ ئه، بازیگر سریال یانگوم شکار شده است. استایل جوان‌پسند این بازیگر در خیابان توجه‌ها را به خود جلب کرد.

در شرایطی که اسرائیل بی‌رحمانه در حال کشتار در غزه و مناطق دیگر فلسطینی است، بلا و جیجی حدید، خواهران معروف آمریکایی، یک میلیون دلار برای امدادرسانی به فلسطینی‌ها اهدا کردند.

همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد؛

محفل ادبی، در سوگ خورشید نشست

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در محفل ادبی "در سوگ خورشید" گفت: امروزه ایران اسلامی که سمبلی موفق از اداره اجتماع به مدد دین است، مصداق بارزی از خاری در چشم و استخوانی در گلو برای دنیای استکبار است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.
در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، نشست خبری تبیین جزییات برنامه‌های شهرداری تهران در این آیین امروز شنبه ۱۲ خرداد در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه قزوین خواهد شد

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری قزوین و ریاست سازمان سینمایی کشور که در سال گذشته انجام شد، متعهد شدیم با بررسی های صورت گرفته ۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه شود.
پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در استقبال از ۶ نفر از اعضای گروه رسانه‌ای بعثه ایران در مدینه که از سوی عربستان بازگردانده شدند، تصریح کرد: هنوز از علل دقیق این موضوع خبر نداریم و مراحل قانونی این موضوع انجام خواهد شد.
تابستان سال قبل علاقمندان به سینما به مهمانی «باربی» رفتند و انفجار بمب اتمی «اوپنهایمر» را تماشا کردند؛ تابستان ۲۰۲۴ زمان رفتن به آخرالزمان «مدمکس» و همراه شدن با ماجراجویی ابرقهرمانی «ددپول و وولورین» است.