کتاب و ادبیات

برای باخبر شدن از آخرین اخبار انتشارات ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

خواندن کتاب هایی درمورد آداب معاشرت به ما کمک می‌کند تا رفتار صحیح با دیگران داشته و تاثیرگذاری خوبی هم بر روی دیگران داشته باشیم.
طی مراسمی با حضور دبیرکل و مسئولان نهاد کتابخانه‌ها، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور، برگزیدگان پنجمین دوسالانه کارتون کتاب معرفی و تجلیل شدند.
مهدی رمضانی معاون توسعه و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: برنامه‌های این نهاد در سه بخش شامل برنامه‌های «ملی»، حدود ۳۳۰ برنامه «استانی» و بیش از ۱۰ هزار برنامه «کتابخانه‌ای» در سطح کتابخانه‌های عمومی اجرا خواهد شد.
سه کتاب «کره خر و نوردبون» نوشته محمود زند مقدم، «دیوان دیالوگ بهرام بیضایی» به انتخاب فرشید قلی پور و «سه نمایشنامه جانوری» به قلم ناصح کامگاری در نشر دایره سفید رونمایی شد.
دبیر سومین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال‌پور گفت: غزل‌سرایان، پژوهشگران و ناشران پس از ثبت‌نام در سایت جایزه تا ۲۹ آبان‌ ماه جاری فرصت دارند مدارک و آثار خود را به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ادبی ارسال کنند و این مهلت تمدید نمی‌شود.
کرک داگلاس به ناتالی وود تجاوز کرده است

افشاگری در کتابی به قلم خواهر بازیگر زن؛

در این کتاب ذکر شده است: «و… او به من صدمه زد لانا.» مثل یک تجربه فرا-جسمانی بود. وحشت کرده بودم، گیج شده بودم.» در این کتاب آمده است که مادر آن‌ها به ناتالی گفته است: «با آن کنار بیا.»
«وانت آبی قراضه»، «یک بچه زرافه‌ی صبحانه‌نخور»، «آقای کلوچه‌پز»، «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله»، «اردک پزپزی و بز وزوزی» و «سه غول کچل به_دنبال گنج» نوشته پروین پناهی راهی بازار کتاب کودک شده است.