کتاب و ادبیات

برای باخبر شدن از آخرین اخبار انتشارات ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

صدر با تخیل و تصور کردن فوتبال را شناخت و ورودی اطلاعاتش رادیو و روزنامه‌ها بودند. نام تیم‌ها و بازیکنان و نتایج و هرچه را مربوط به فوتبال بود حفظ می‌کرد، جای شعر حافظ و سعدی که توصیه مؤکد پدرش بود. پدری نظامی که هیچ از فوتبال خوشش نمی‌آمد.
مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده موسسه مجمع روزنامه‌نگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس با هدف تغییرمفادی از اساسنامه،تغییر نشانی محل قانونی و تغییر نام، انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرس برگزار شد.

مراسم بزرگداشت روز حکیم ناصرخسرو قبادیانی، شاعر و حکیم بزرگ سده‌های چهارم و پنجم هجری برگزار می‌شود.
سرداران حسین بصیر، محمدحسن‌طوسی، اسماعیل صادقی، جواد دل‌آذر، ابوعمار و… شخصیت‌های داستان‌های کتاب «ساعت قرار» هستند که لحظه شهادت آنها با ادبیات داستانی به تصویر کشیده شده است.
جاستین اسکیری در کتاب «دکارت و مابعدالطبیعه ماهیت انسان» ابعاد مختلف رابطه نفس و بدن و تفسیرهای مختلف دکارت‌پژوهان را بررسی و تلاش می‌کند به پرسش‌ها و بدفهمی‌های موجود پاسخ بگوید.
داستان‌های عاشقانه ر.اعتمادی از روزنامه‌ به کتاب رسید

پیام تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای درگذشت روزنامه‌نگار قدیمی

رضا قوی فکر ـ روزنامه‌نگار قدیمی و دبیر انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران ـ در نوشته‌ای، ر.اعتمادی فقید را از منظر روزنامه‌نگاری روایت کرده است.

رجب‌علی اعتمادی (زاده بهمن 1312 درگذشت تیرماه 1402) مشهور به ر. اعتمادی نویسنده، رمان‌نویس و روزنامه‌نگار معاصر ایرانی است. وی به خاطر نوشتن رمان‌های عامه‌پسند و پرفروش شهرت دارد. ر. اعتمادی، نویسنده کتاب‌های عامه‌پسند امروز در نودسالگی از دنیا رفت.