قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امام حسن مجتبی علیه السلام در روایتی به سرآمد تمام زشتی‌ها اشاره کرده‌اند.
امام رضا علیه السلام در روایتی به عواقب گناهان تازه اشاره کرده‌اند.
امام رضا علیه السلام در روایتی به این سوال که چه نیازی به رهبر داریم را پاسخ داده‌اند.
حدیث روز

سه عمل برتر

امام محمد باقر علیه السلام در روایتی به سه عمل برتر اشاره کرده‌اند.

امام محمد باقر علیه السلام در روایتی به نتیجه عمل به دانستنی‌ها پرداخته‌اند.
امام کاظم علیه السلام در روایتی به بیان نشانه مؤمن پرداخته‌اند.
جامعه ایمانی مشعر با پایان ماه محرم و صفر و برگزاری مجالس عزاداری، هفت سوگواره هنری درباره هیأت برگزار می‌کند. پیش از این مهلت شرکت در این سوگواره‌ها 11 مهرماه اعلام شده بود که تا اول آبان‌ماه تمدید شد.

امام هادی علیه السلام در روایتی به دلائل لزوم دوری از بگو مگو اشاره کرده‌اند.
پیامبر اسلام چه داشت که بازارش چنان گرم و پررونق بود و ما داعیان دین‌داری در روزگار مدرن، چه کم داریم که دکان‌مان این‌چنین سرد و بی‌رمق شده‌است؟ اگر ادعای ما درست و صحیح است، چرا تأثیر آن کم و اندک شده‌است؟
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند که به زودی مقدمات سفرهای عمره فراهم خواهد شد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام ۵ هزار کاروان از سراسر کشور به عتبات عالیات خبر داد و گفت: ۱۹۷ هزار و ۷۰۰ زائر ایرانی از ابتدای سالجاری تاکنون از نقاط مختلف کشور راهی عتبات عالیات شدند.
سخنان رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نقطه عطف حرکت جهان اسلام برای ایفای نقش در نظم جدید جهانی به شمار می‌رود. آیت‌الله رئیسی در این اجلاس رسماً از نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارائه گفتمان معتبر و فراگیر بین‌المللی در نظم جدید سخن گفت. ناگفته پیداست که مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن شکل‌گیری نظم جدید جهانی وجود یک گفتمان معتبر و فراگیر جهانی است.
فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با رویکردی متفاوت منتشر شد؛ به گونه‌ای که مخاطبان این فراخوان مدیران ارشد نظام و اساتید نهادهایی هستند که در پرورش آینده‌سازان این مرز و بوم نقش‌آفرین هستند.
امام سجاد علیه السلام در روایتی به راهکاری برای بهترین مردم شدن اشاره کرده‌اند.
أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به ثمره وحدت و دوری از تفرقه اشاره کرده‌اند.
أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به جایگاه سرباز در اسلام اشاره کرده‌اند.