سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سونامی کرونای هنرمندان غیر معروف؛

آیا هنرمندان جز مشاغل پرخطر نیستند؟

تعداد زیادی از هنرمندان هستند که هیچ وقت جلوی دوربینی نیامده و کسی اسم و چهره آنها را نمی‌شناسد، اما به شکل مستقیم در صف اول ابتلا به کرونا قرار دارند.
سخنگوی دولت دوازدهم با تسلیت مرگ علی سلیمانی گفت: مرگ حق است، اما مرگ‌هایی این‌چنین دل را می‌فشرد و جان را افسرده می‌کند.
شهره لرستانی که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری است، خبر تاب نیاوردن علی سلیمانی در برابر کرونا را شنیده و می‌گوید که ترسی از مرگ ندارد اما از ناتمام ماندگی و بی سرانجامی می‌ترسد.
در حالی که هفته گذشته روز ۷ آگوست نشریه «پاریس مچ»، اعلام کرد آلن دلون بازیگر نامدار فرانسوی قرار است به همراه فرزندانش برای دریافت ستاره در بلوار هالیوود به کالیفرنیا سفر کند. این خبر امروز ۱۱ آگوست از سوی مسئولان اهدای ستاره بلوار هالیوود قاطعا تکذیب شد.
در ادامه حضورهای بین‌المللی فیلم کوتاه «identibye» (آیدنتی بای) به نویسندگی و کارگردانی سجاد شاه‌حاتمی، این فیلم به بخش مسابقه بین‌الملل فستیوال سالانه «فارگو مورهد» و «آن‌اسکرین» راه‌یافت.
اعتراض سینماگران زن اسپانیا؛

جایزه دردسر ساز برای «جانی دپ»

گروه بین‌المللی فیلمسازان اسپانیایی تصمیم جشنواره فیلم سن سباستین برای اعطای بالاترین نشان این جشنواره به جانی دپ را محکوم کردند.