بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: درصدد انعقاد تفاهم نامه با سازمان تعاون روستایی برای عرضه اینترنتی تخم مرغ در سراسر کشور هستیم.
‎رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی از کاهش 70 درصدی فعالیت علی دایی در این صنف خبر داد و گفت: این روزها به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه قدرت خرید شهروندان کاهش پیدا کرده و این مشکل اقتصادی به فروشندگان لوازم ورزشی نیز رسیده و این صنف را در کسادی کامل فرو برده است.
شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است.

پرسون از خرید پوشاک فصل سرد و جیب های خالی گزارش می دهد؛

گرانی 200 درصدی کاپشن بچه گانه / خرید و فروش داغ لباس های زمستانه دست دوم

این روزها با آغاز فصل بارش و سرما بسیاری از هموطنان دست به کار شده اند تا پوشاک این فصل را خریداری کنند؛ اما پوشاک گرم فصل سرما در بازار با افزایش قیمت مواجه شده است و برخی به خرید کاپشن های دست دوم روی آورده اند.
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران‌بها، قیمت طلا 15.1 دلار کاهش یافت.

پیرو مصوبه جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور ، قیمت ۲۵ کالای اساسی اعلام شد.
کاهش 10 درصدی قیمت ها محقق نشد؛

وعده‌ پوچ وزیر دولت سیزدهم!

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ضمن اعلام این موضوع که کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول پرمصرف لبنی در مقیاس ملی به علت‌عدم همراهی شبکه فروشگاهی امکان‌پذیر نشده است از مسئولان درخواست کرد که امکان توزیع مستقیم سه قلم کالای لبنی و یا قرار دادن در سبد معیشت کالا را فراهم و وزارت صمت شبکه عرضه مستقیم کالا را به انجمن صنایع لبنی معرفی کند.
در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد؛

اعلام قیمت رسمی ۲۰ کالای اساسی ظرف ۲۴ ساعت آینده

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد قیمت ۲۰ کالای اساسی ظرف ۲۴ ساعت آینده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری سایر نهادهای مرتبط محاسبه شود.
معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص کاهش نرخ محصولات لبنی، بیان کرد: با واحد‌های تولیدی مکاتبه کردیم و اعلام کردیم قیمت‌ها باید بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی باشد و در توزیع این سه قلم محصول لبنی مشکلی وجود ندارد.
در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صورت گرفت؛

اعلام روزانه قیمت اقلام خوراکی از طریق رسانه‌ها

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور برگزار و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گزارش‌های جداگانه‌ای از تلاش برای تنظیم بازار و قیمت کالاها ارائه کردند.
رئیس اتحادیه فروشندگان اشیای قدیمی و صنایع دستی تهران از روند کند حرکت رونق در کسب و کار در صنف صنایع دستی خبر داد و گفت: کسبه امید دارند شرایط اقتصادی به حالت اولیه خود برگردد، چرا که در حال حاضر نزدیک به 60 درصد کسب درآمد در صنف اشیای قدیمی و صنایع دستی به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه کاهش پیدا کرده است.
یک مقام صنفی در گفت وگو با پرسون عنوان کرد؛

بازار تلخ قند و نبات / قیمت 5 برابر«اسیدسیتریک»

رئیس اتحادیه نبات، آبنبات و قند ریز تهران از فرار سرمایه گذاری در تولید این صنف خبر داد، گفت: در چند سال اخیر تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان نبات، آبنبات و قند ریز اقدام به تعطیلی کسب و کارشان کرده اند.
رئیس اتحادیه ابزار فروشان تهران از رکود در بازار ابزار فروشان خبرداد و گفت: ساخت و ساز مسکن ارتباط مستقیمی با صنف ابزار فروشان دارد و این روزها به دلیل کاهش ساخت و ساز مسکن این صنف نیز در رکود قرار دارد.
قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی در مغازه های سطح شهر تهران ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است.

عابدی: خشکسالی و افزایش قیمت خوراک ماهی عامل موثر گرانی های اخیر

علت افزایش قیمت ماهی چیست؟/ عمده فروشان مخالف صددرصد گرانی ها!

بررسی‌ها نشان می‌دهد، با وجود کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان، شاهد سیر صعودی قیمت ماهیان آبزی‌پروری به ویژه انواع دریایی در سطح کشور هستیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه متأسفانه دلالان در بازار ماهی به سود هنگفتی رسیده‌اند گفت: میزان تولید ماهی بیش از نیاز داخلی بوده و پیش‌تر مشکل صادرات داشتیم و مشخص نیست چرا قیمت قزل‌آلا به 100 هزار تومان رسیده است.
یک مقام مسئول در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

افزایش 200 برابری قیمت مواد اولیه پلاستیک

مدیر اجرایی تعاونی های تولید کننده پلاستیک کشور گفت: مواد اولیه تولید نایلون و پلاستیک که از محصولات پتروشیمی تولید داخل است در یک و نیم سال اخیر بیش از 200برابر افزایش قیمت داشته است.
در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه بازار میوه و کالاهای اساسی ارتباط مستقیمی با وزارت جهاد دارد گفت: آقای ساداتی‌نژاد دارای روحیه انقلابی و جهادی است به همین جهت مردم و نمایندگان از این عضو کابینه انتظار دارند که نظارت جدی این موضوع داشته باشد.
پرسون از افزایش قیمت ها گزارش می دهد؛

گرانی به پای مرغ رسید/ افزایش قیمت دل و جگر مرغ

مرغ به عنوان یکی از محصولات غذایی پر طرفدار در تمامی دنیا به حساب می آید، در ایران نیز این محصول غذایی بیشتر از ماهی و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد، اما این روزها به دلیل گرانی مرغ سایر محصولات آن مانند پای و دل و جگر مرغ از این افزایش قیمت در امان نمانده اند.