بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

نرخ بیت کوین از دو هفته گذشته مدام در مدار نزولی قرار گرفته است اما امروز نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد بالا رفته و به مرز ۴۸ هزار و ۸۹۶ رسیده است
کارشناس بازار سرمایه گفت: مسئولان اقتصادی نباید اجازه دهند نقدینگی‌های سرگردان در بازارهای غیرمولد همانند ارز، خودرو، مسکن و غیره بکار گرفته شوند، زیرا نه تنها برای اقتصاد کشور آورده‌ای ندارند بلکه در بازه بلندمدت به افزایش تورم نیز منجر می‌شوند.
رئیس اتحادیه قنادی تهران گفت: علی‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت شیرینی برای شب یلدا افزایشی ندارد.
با نزدیک شدن به یلدا قیمت میوه‌ها در بازارا روند افزایشی در پیش گرفته به طوری که قیمت هر کیلوگرم انار به کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.
دولت برای تنظیم بازار کالاهای اساسی موردنیاز از جمله مرغ منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج را با قیمت مصوب در یک سایت اینترنتی معرفی کرد..
به گفته معاون بازرسی و نظارت بر اتاق اصناف ایران، قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم ۳۱ هزار تومان، هر کیلو مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان و هر شانه (۳۰ تایی) تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است.
با همکاری خبرنگاران ضد فساد پرسون و عصر صنعت صورت گرفت:

رونمایی از تخلف های پیدا و نهان فروشگاه های زنجیره ای با انتشار فایل صوتی

تخفیف های باورنکردنی، تنوع اجناس، آرامش در خرید، جوایز بسیار ارزنده و ‌… این کلمات ما را یاد تبلیغات وسوسه انگیز فروشگاه های زنجیره ای متخلف و متقلب می اندازد. زنجیره ای که در سال های گذشته صدمات جبران ناپذیری را به بدنه صنعت خرده فروشی سنتی وارد کرده و مافیای موجود در فروشگاه های زنجیره ای در تاراج کالاهای اساسی، لحظه ایی را از دست نداده اند.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه رسالت ما، تامین غذای سالم و بهداشتی و همچنین ارزان بودن مواد غذایی است، یادآور شد: مسوولیت ما نظارت بر قیمت ۳۱ هزار تومانی مرغ در بازار است تا در تمام مراکز فروش، مرغ به وفور یافت شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:

عرضه مجازی مرغ گرم آغاز می شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی از عرضه مرغ گرم در بسته بندی های جدید در سامانه بازارگام خبر داد.
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در مرکز و جنوب شهر تهران قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته و تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت.
رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی علت افزایش قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی را بارش‌های اخیر دانست و گفت که این بارش‌ها منجر شد تا بخشی از محصولات آسیب ببینند و ورود آنها به بازار با کندی انجام شود.
مقایسه قیمت کالاهای اساسی در شهریور امسال نسبت به ماه فروردین نشان می‌دهد که قیمت انواع برنج، شکر و گوشت در نیمه اول امسال بین ۲.۷ تا ۲۷ درصد افزایش داشته و انواع برنج ایرانی و شکر بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان کرد: در فصل سرد سال به ویژه هنگام بارش‌ها، ترابری مختل و منجر به افزایش قیمت محصولات پروتئینی می‌شود.
‎رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم ورزشی تهران گفت: در حال حاضر تولید کفش ورزشی حرفه ای در کشورمان وجود ندارد و ورزشکاران که به شکل حرفه ای رشته های ورزشی را دنبال می کنند با مشکل تهیه این کالا مواجه هستند و تمامی کفش های خارجی در کشور به شکل قاچاق وارد می شود.
رییس اتحادیه بارفروشان خاطر نشان کرد: دلالان سیب‌زمینی را در انبارهای همدان، کرمانشاه و اردبیل دپو کردند و عرضه این محصول را به یک سوم رساندند در نتیجه قیمت سیب‌زمینی در میدان تره‌بار به 8 هزار رسید.