بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رکوردشکنی قیمت برنج ایرانی و افزایش نرخ برنج خارجی در بازار مصرف موجب شد، ستاد تنظیم بازار، پس از چند ماه تأخیر و تعلل، به عرضه نامحدود برنج هندی و تایلندی در بازار مصرف رأی دهد.
انگار هرچه گلایه‌ها نسبت به گرانی‌ها بیشتر باشد وضع بدتر خواهد شد. انگار امیدی نیست که قیمت‌های اقلام خوراکی کمی فروکش کند هرروز یک قیمت جدید و شوکی عظیم به مردمی که دیگر نمی‌دانند با این گرانی‌ها چطور زندگی‌شان را بگذرانند.
در حالی قیمت برنج با یک افزایش بی‌سابقه رو به رو شده که نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خبر داد که قیمت سیب زمینی در میدان کیلویی ۹ تا ۱۵ هزار تومان رسیده است.
رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران، جزئیات قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی‌ براساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از روز یازدهم تا هفدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
قیمت طلا و سکه در بازار داخل در طول هفته‌ای که گذشت متاثر از رشد بهای جهانی طلا و نوسان نرخ ارز در بازارهای داخلی رشد آرامی داشت؛ گرچه بهای جهانی طلا در آخر هفته کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و پس از تعطیلی بازار در پایان هفته به کانال ۱۷۰۰ دلار نیز سقوط کرد.
افت قیمت دلار در هفته‌های اخیر به طور عمده تحت تاثیر افزایش امیدواری‌ها نسبت به احیای برجام صورت گرفت.

اگر به دنبال حرفه‌ای خانگی و البته پرسود هستید و یا قصد راه‌اندازی خطوط تولید صنایع غذایی را دارید، می‌توانید با استفاده از دستگاه فلافل زن یا دستگاه فلافل ساز کسب و کار خانگی و صنعتی خود را شروع کنید.
تلویزیون بیشترین کاربرد را در خانه های ما دارد، برای همین در انتخاب آن باید دقت کنیم تا بهترین تلویزیون را خریداری کنیم. تلویزیون ایکس ویژن، جی پلاس، اسنوا جزء بهترین تلویزیون های ایرانی هستند که قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهای خارجی دارند. هر کدام از این برندهای دارای ویژگی و قابلیت های خاص خود هستند. در خرید تلویزیون به کیفیت تصویر و صدای آن دقت کنید.
امروزه استفاده از سیستم امنیتی در هر مکانی به یکی از دغدغه‌های افراد برای حفظ جان و مال آن‌ها شده است. در این بین، شرکت‌ و برندهای مختلف مانند دوربین مدار بسته هایک ویژن سعی دارند بهترین سیستم‌های امنیتی که شامل دوربین‌های مدار بسته و به دنبال آن سیستم ضبط کننده و برخی اکسسوری‌ها هستند، به بازار ارائه کنند.
عضو انجمن موبایل از افزایش هفت درصدی نرخ ارز نیما و متناسب با آن قیمت انواع موبایل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در پایان سال احتمالاً تا پایان سال به چهار تا پنج میلیون موبایل دیگر در کشور نیاز است.
گزارش میدانی پرسون از گرانی یک کالای اساسی؛

برنج کیلویی 80/000 تومان/ قیمت گذاری روزانه شده است

برنج به عنوان مهم ترین و اساسی ترین کالاهای اساسی هموطنان مان به حساب می آید که این روزها به دلایل نامعلومی به مرز 80 هزار تومان در هر کیلو رسیده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران گفت: مازاد تولید تخم مرغ بسیار بالاست و همین مسئله منجر به کاهش قیمت‌ها شده است.
دولت سیزدهم دستور داده تا کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی به طور هوشمند توزیع شود. سیاست دولت جدید قیمت‌‌گذاری دستوری کالاهاست. با این حال عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران از توزیع رانت در بازار میوه شب عید خبر داده است.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رشد قیمت گوشت قرمز در بازار طی روزهای گذشته قابل مدیریت است و تداومی ندارد؛ وزارت جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام نیز از محل ذخایر خود نیاز بازار را تامین می‌کنند.
یک مقام صنفی در گفت وگو با پرسون عنوان کرد؛

بازار تلخ شکر / افزایش سه برابری روغن دریک سال

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان شهر تهران از افزایش قیمت مواد اولیه این صنف خبرداد،گفت: شکر در ابتدای سال کیلویی 8 هزار تومان به شکل آزاد در بازار معامله می شد که این روزها یک کیلو شکر در بازار آزاد به مرز 16 هزار تومان رسیده است و یک حلب روغن 16 کیلویی از 220 هزار تومان ابتدای سال این روزها به 600 هزار تومان رسیده است.
یک مقام صنفی در گفت و گو با پرسون مطرح کرد؛

گرانی در ایستگاه بذرمحصولات کشاورزی

رئیس اتحادیه مواد اولیه کشاورزی گفت: هزینه کرایه حمل و نقل کالا در سال های اخیر چهار برابر افزایش قیمت داشته و موجب بالا رفتن قیمت تمام شده مواد اولیه کشاورزی از جمله کود، سهم و بذر شده است؛ البته ناگفته نباشد کمبود مواد اولیه کشاورزی در کشور وجود ندارد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی از کاهش قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب خبر داد و گفت: ۱۵ روز است که شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد تولیدکنندگان را جمع آوری می کند.