بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

گزارش های میدانی نشان می دهد متوسط قیمت جوراب در سطح خرده فروشی ها ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی به ۲۵۰ هزار تومان هم می رسد.
خرید گوشی از مهمترین مسائلی است که باید در انتخاب آن دقت کنیم. در این مطلب قصد داریم نگاهی به ۳ گوشی تازه وارد بازار موبایل ایران بیندازیم و ارزش خرید آنها را بررسی کنیم.
این فروشنده سنگ قبر که در حوالی بهشت زهرا تهران، در جاده باقر شهر به کهریزک مغازه دارد، موضوع فروش سنگ قبر‌های دست دوم را تایید می‌کند و می‌گوید که سنگ قبر دست دوم وجود دارد، اما کیفیت دلخواه شما را ندارد. چرا که از عمرشان گذشته و خیلی دوام نمی‌آورد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم درجه یک گوساله برای مصرف کننده باید ۱۴۹ هزار تومان باشد، ولی مافیای گوشت برای واردات زمینه چینی می کنند.
قیمت طلا در بازار جهانی روز پنج شنبه با رشد قیمتی که شب گذشته داشت را حفظ کرد و تغییر چندانی نداشت.
در پی انتشار خبری مبنی بر گرانفروشی برنج‌های خارجی توسط دولت که متاسفانه توسط یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بیان شده است ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و رعایت توصیه قرآن مبنی بر "ولاتقف ما لیس لک به علم" و تکذیب اظهارات این عزیز بزرگوار اعلام می‌دارد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست‌دوز تهران گفت: کفشهای دست دوز نسبت به شب عید سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است که در جشنواره نوروزی امسال میانگین تخفیف کفش ۱۰ درصد خواهد بود.
سبدغذایی خانوارها در چند سال اخیر به محلی برای یکه‌تازی و سودجویی سوداگرانی قرار گرفته که نان خود را با خون مردم خیس می‌کنند و در این میان متولیان تشکل‌های مرتبط نیز برای پاک‌کردن صورت‌مساله و در حالیکه نسبت به‌دلایل بروز مشکلات آگاهی کامل داشته و حتی افراد و گروه‌های دست‌اندرکار که قطعا از میان فعالان صنفی بوده را به‌خوبی می‌شناسند با گرفتن انگشت‌اتهام خود به‌سمت دلالان که برای همه حوزه‌ها به‌عنوان اسم رمزی برای پوشش بی‌کفایتی‌ها روسای تشکل‌هاست بهانه‌تراشی می‌کنند.
رئیس سازمان حمایت طی نامه‌ای به برخی صنایع غذایی اعلام کرد که واحدهای تولیدی/ وارداتی انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت، چیپس، پفک و موارد مشابه باید هم قیمت تولیدکننده و هم مصرف کننده را روی کالاها درج شود.
پنیر به عنوان یکی از محصولات غذایی که در سبد غذایی تمامی اقشار جامعه قرار دارد، اما این محصول پر مصرف و پر خاصیت این روزها با افزایش قیمت چشم گیری رو به رو شده است و گویا افسار کنترل قیمت از دست نهادهای نظارتی خارج شده است.
مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: عرضه گوشت با نرخ های فعلی در بازار ناشی از دلالان است و ربطی به دامدار ندارد.
مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی اعلام کرد: از روز گذشته عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز شده است و تا رسیدن به ثبات قیمت مناسب این شیوه فروش ادامه خواهد داشت.
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه ظرفیت گوشت قرمز کشور کافی است، گفت: اکنون عده ای دنبال افزایش قیمت گوشت قرمز به ۳۰۰ هزار تومان هستند.