بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

عبدالرضا جمالی پور از افزایش قیمت ۳۰ درصدی گوجه فرنگی در بازار اهواز خبر داد و گفت: اگر گوجه‌های نو وارد بازار شود، قیمت این محصول به قیمت سابق خود بر می‌گردد.
تست گیگ بنچ نشان می‌دهد این سیستم به طور اتوماتیک عملکرد گوشی را در زمان انجام بازی و همچنان انجام اپلیکیشنهای سنگین دیگر محدود می کند و این نرم افزار سرعت پردازنده اس ۲۲ را حداکثر ۴۶ درصد کاهش داده است.
بازار خودرو امروز تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و همچنین حواشی پیش آمده پیرامون آزادسازی واردات خودرو، روند افزایشی را ثبت کرد و اکثر مدل‌ها با افزایش قیمت همراه بودند.
طبق آخرین بررسی های میدانی صورت گرفته در حال حاضر قیمت پودر سیمان سفید کد ۱۱ وزن ۲ کیلوگرم ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.
قیمت مرغ متاثر از دلایل مختلف در استان های کشور با نرخ های متفاوتی به فروش می رسد به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی این محصول با وجود داشتن نرخ مصوب ۳۱ هزار تومانی ۳۰ تا ۳۷ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
محمدشفیع ملک زاده گفت: با توجه به ذخایر برنج داخلی و خارجی در انبارها پیش بینی می شود که قیمت برنج در ماه رمضان تغییری نداشته باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران:

سنبل آبی مردابی نخرید

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اعلام کرد: بازارهای گل و مغازه ها، گیاه سنبل آبی مردابی را عرضه نمی کنند و به طور کل فروش آن هم ممنوع است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه اعلام کرد که قیمت گل و گیاه برای شب عید افزایشی نخواهد داشت.
پرسون از گرانی یک محصول آبزی گزارش می دهد؛

میگو در جمع سبد لاکچری ها/ مشتری نیست!

ایران به دلیل شرایط جغرافیایی از نعمت محصولات آبزی برخوردار است؛ به طوری که ماهی و میگو در دریای جنوب و شمال به شکل خدادادی پرورش داده می شود.
مسعود امرالهی گفت: نباید پس از تولید، این محصول بیش از یک هفته در انبارها ذخیره شود؛ ما کمبودی در بازار نداریم؛ البته هفته پایانی سال تقاضا برای این محصول زیاد است که باید عرضه انجام شود.
حسن تقی‌زاده گفت: به نظر من با حذف ارز ترجیحی، قیمت برنج داخلی پیش از برداشت برنج در خرداد سال آینده افزایش نرخ را تجربه خواهد کرد.
وزیر صمت گفت: نرخ تورم در شهریور سال جاری ۴۳ درصد بود، ولی با اقدامات دولت سیزدهم نرخ تورم به ۳۵ درصد رسیده است.