برقستان، بهترین سازنده تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی در بازار ایران

برقستان به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با تخصص و سابقه بالا در حوزه ساخت بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی و خانگی، نقش چشمگیری در تأمین نیازهای افراد و نهادها به آب و حفاظت در مواجه با آتش‌سوزی دارد.
تصویر برقستان، بهترین سازنده تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی در بازار ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، تابلو برق بوستر پمپ برای تامین فشار آب مصرفی و حتی در هنگام آتش‌سوزی برای تامین آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این تابلو برق سطح فشار آب با حسگرهای مرتبط با تابلو برق بوستر منتقل می‌شود. همچنین براساس مدارهای طراحی شده، پروسه قطع و یا متصل شدن پمپ‌ها صورت می‌گیرد. از آنجایی که این تابلو برق وظیفه بسیار مهمی را برعهده دارد، شما باید این وسیله را از بهترین سازنده تابلو برق صنعتی خریداری و نصب کنید. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ دستگاهی است که از چند موتور پمپ تشکیل شده که به‌صورت موازی به هم متصل هستند. به‌علاوه با توجه به تغییر اندازه آب مصرفی، در سیستم‌های پمپاژ ثابت شامل یک یا چند الکتروپمپ است. این قطعات به‌طور مداوم میزان مشخصی آب به درون لوله‌ها پمپاژ می‌کند؛ زیرا امکان دارد فشار آب داخل لوله‌ها به صورت ناگهانی کاهش یا افزایش یابد.

به‌همین دلیل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به لوله‌های آب، شیرآلات و احتمال قطعی آب در بعضی نقاط شهر یا ساختمان در اثر نوسانات فشار آب بایستی این کم و زیاد شدن فشار، مدیریت و تنظیم شود. در نهایت به‌همین منظور از بوستر پمپ که وظیفه تنظیم فشار آب مصرفی لوله‌ها را برعهده دارد، استفاده می‌شود.

انواع بوستر پمپ آبرسانی در ساختمان

امروزه تابلو برق بوستر پمپ از نظر سایز، عملکرد، مدل و… در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت

طراحی مدار این مدل تابلو برق، ساده است و عرضه آن به شکل الکترومکانیکی یا الکترونیکی انجام می‌شود. مدار فرمان این بوستر پمپ متشکل از دو پمپ است که هر یک از آن‌ها از یک پرشر سوئیچ روی کلکتور اصلی خروجی برخوردار هستند. این ویژگی باعث کنترل و مدیریت خاموش و روشن کردن پمپ‌ها می‌شود.

همچنین عملکرد بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت این گونه است که نخست جریان برق از فیوز مدار فرمان عبور کند. سپس وارد کلید تعیین حالت شود تا بتواند پمپ‌های بوستر پمپ را در حالت خودکار و دستی کنترل کند.

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر

مدار این نوع بوستر پمپ‌ها به پرشر ترانسمیتر یا حسگر فشار آنالوگ مجهز است. این سنسور میزان فشار کلکتور خروجی را کنترل می‌کند. عملکرد بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر به‌این شکل است که با انتقال میزان فشار مورد نیاز به درایور، دستور روش خاموش و روشن شدن پمپ‌ها صادر می‌شود.

نکات مهم هنگام نصب تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی

در نصب تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی باید برخی از نکات را رعایت کنید تا هنگام استفاده از آگ هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید. از این‌رو از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگام نصب تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی باید به میزان برق مورد نیاز آن توجه کنید. همچنین شما می‌توانید میزان برق مورد نیاز تابلو برق بوستر پمپ را از روی صفحه فلزی آن مشاهده کنید.
  • نکته مهم بعدی توجه به دمای درون تابلو برق و دمای محیط پیرامون آن است. اگر دمای محیط اطراف این محصول بالا باشد، باعث کاهش عمر مفید آن و قطعات الکتریکی تعبیه شده در تابلو برق می‌شود. در نهایت این موضوع کاهش راندمان و ضعیف شدن عملکرد آن را به‌دنبال خواهد داشت.
  • پس از نصب تابلو برق به تمامی گیره‌ها توجه کنید تا مانع احتمال نفوذ آب به داخل آن شوید.

قیمت تابلو برق بوستر آبرسانی

قیمت این محصول تحت تأثیر عوامل متعددی مانند برند، جنس بدنه، ابعاد مورد نیاز تابلو، قابلیت‌های خاص و… قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده قیمت در تابلو برق بوستر پمپ توان نامی سیستم است. توان نامی بر حسب کیلو وات سنجیده می‌شود و هر چقدر مقدار آن در تابلو برق بیشتر باشد، به طبع قیمت بالایی نیز خواهد داشت.

معیار بعدی که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جریان نامی است. به عنوان نمونه هر قدر جریان نامی تابلو برق بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران‌تر خواهد بود. از جمله عوامل دیگر نیز می‌توان به گارانتی و خدمات پس از فروش تولید کننده این محصول نیز اشاره کرد. یک مرکز عرضه‌کننده تابلو برق خدمات و گارانتی مناسبی ارائه می‌دهد. قطعا این مجموعه به دلیل خدمات با کیفیتش محصول را با قیمت بالاتری عرضه خواهد کرد.

در واقع پرداخت هزینه بیشتر در ازای خرید یک محصول با کیفیت و طول عمر بالا کاملاً منطقی و عقلانی است. همچنین شما برای اطلاع از قیمت‌های به‌روز این محصول می‌توانید به با کارشناسان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی یعنی برقستان تماس بگیرید.

خرید تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی ایرانی

برقستان به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با تخصص و سابقه بالا در حوزه ساخت بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی و خانگی، نقش چشمگیری در تأمین نیازهای افراد و نهادها به آب و حفاظت در مواجه با آتش‌سوزی دارد. مهم‌ترین عواملی که مجموعه برقستان را به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی و پمپ ایرانی معرفی می‌کنند به شرح زیر هستند:

  • این مجموعه با بهره مندی از تخصص و تجربه فوق‌العاده در حوزه ساخت تابلو برق توانسته است، تجهیزات با مرغوب و عملکرد قابل اعتماد تولید کند.
  • این شرکت کلکسیونی وسیع از محصولات بوستر پمپ را ارائه می‌دهد.
  • تمرکز برقستان علاوه بر کیفیت محصولات، موجب شده است تا بوستر پمپ‌های ارائه شده به عنوان بهترین تجهیزات موجود در بازار ایران شناخته شوند.
  • محصولات این مجموعه با بهره‌مندی از فناوری روز دنیا تولید می‌شوند و با استانداردهای ملی و بین‌المللی در حوزه بوستر پمپ‌ها نیز هماهنگ هستند.
  • این مجموعه به‌عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی به مشتریان خود خدمات پس از فروش بی‌نظیری ارائه می‌دهد و همچنین از تعمیر و نگهداری محصولات نیز پشتیبانی می‌کند.
  • با توجه به دلایلی که بررسی کردیم، شرکت مجموعه برقستان به عنوان تولید کننده بهترین بوستر پمپ ایرانی یک گزینه ارزشمند و مناسب برای تامین نیازهای به آب و ایمنی افراد و سازمان‌ها توصیه می‌شود.

سخن پایانی

تابلوبرق بوستر پمپ برای تامین فشار آب مصرفی و حتی هنگام آتش‌سوزی برای تامین آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوستر پمپ دستگاهی است که از چند موتور پمپ تشکیل شده است که به‌صورت موازی به هم متصل هستند. در بعضی نقاط شهر یا ساختمان بر اثر نوسانات فشار آب، بایستی این کم و زیاد شدن فشار، مدیریت و تنظیم شود. به‌همین منظور از بوستر پمپ که وظیفه تنظیم فشار آب مصرفی لوله‌ها را به عهده دارد، استفاده می‌شود.

از جمله انواع بوستر پمپ آبرسانی در ساختمان می‌توان به انواع دور ثابت و دور متغیر اشاره کرد. قیمت این محصول تحت تأثیر عوامل متعددی مانند توان و جریان نامی برند، جنس بدنه، ابعاد مورد نیاز تابلو، قابلیت‌های خاص و… قرار می‌گیرد. مجموعه برقستان به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی ایرانی یک گزینه مناسب برای خرید این محصول است.

منبع: برقستان

624826