بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران: با توجه به اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در مرغداری حدود ٧٣ هزار تومان است با احتساب کرایه حمل و سود برای فروشنده، قیمت ١٠٠ هزار تومان برای مصرف کننده منطقی است.
بازار برنج در آستانه فصل برداشت برنج داخلی همچنان با رشد روزافزون قیمت مواجه شده است و نرخ‌های ۱۲۰ تا ۱۵۰هزار تومان هر کیلو برنج برای مصرف‌کنندگان در حال عادی شدن است.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون تومان است.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.
طبق گزارش مرکز آمار قیمت شیر پاستوریزه ۱۰۰۰ میلی لیتری، خامه پاستوریزه ۲۰۰ گرمی، ماست پاستوریزه ۱۰۰۰ گرمی، دوغ پاستوریزه ۱۵۰۰ میلی لیتری، پنیر ایرانی ۵۰۰ گرمی و کره ۱۰۰ گرمی از اردیبهشت تا خرداد سال جاری به ترتیب ۴۹.۹ درصد، ۱۸.۹ درصد، ۵۲.۴درصد، ۲۹.۵ درصد، ۵۵.۷ درصد و ۴۷.۵ درصد رشد داشته است که بیشترین میزان افزایش متعلق به پنیر ایرانی ۵۰۰ گرمی با رشد ۵۵ درصدی است.

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: مصرف نان فانتزی ۵۰ درصد کاهش یافته است و بسیاری از واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل شدند.
روابط عمومی سازمان بیمه سلامت با تکذیب خبری با عنوان «قیمت دارو در روزهای آینده تغییر می‌کند» که به نقل از مدیر عامل این سازمان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی در این زمینه را ارائه کرد.
قیمت گوشی سامسونگ امروز 15 تیر 1401 در این مطلب قابل مشاهده است.
اکنون ارزان‌ترین بستنی در بازار ۷ هزار تومان است و گران‌ترین آن ۷۵ هزار تومان است.
بررسی قیمت کالاهای اساسی در اول تیرماه نسبت به خرداد نشان می‌دهد که کره پاستوریزه، سیمان خاکستری و شیر استریل پاکتی پرچرب در صدر افزایش قیمت در یک ماه قرار دارند، میانگین قیمت برنج ایرانی به ۱۱۰ هزار تومان رسیده و بازار روغن موتور هم شاهد نابسامانی است.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه برای واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، ارزی تخصیص داده نمی شود، گفت: به دلیل کاهش تقاضا، فروشندگان کالاها را با زیان و زیر قیمت می فروشند.