بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

معاون دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد گفت: خدمات پس از فروش در لوزام خانگی اختیاری بود از این رو پس از مطرح شدن در شورای عالی استاندارد، اجباری شدن این مولفه ابلاغ خواهد شد.
امروز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
اوایل تیرماه ۱۴۰۱، رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ کدام از اقلام دارویی گران نمی‌شود تلاش کرد به این ماجرای پر تنش سر و سامانی دهد، اما چند روز بعد در رسانه‌ها چیز دیگری گفته شد و آن هم این بود که دارو ۳۰ درصد گران شد.

حبیب اسداله‌نژاد، نایب رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی درباره قیمت مرغ می‌گوید: مرغداری‌ها هر کیلو مرغ زنده را ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسانند و این نرخ در خرده‌فروشی‌ها نیز نباید بالاتر از ۵۵ هزار تومان باشد.
براساس اصلاحیه بند یک قسمت «س» تبصره یک قانون بودجه عملاً دولت از تأمین اقلام اساسی که پیش از این مشمول ارز ترجیحی بودند و پیش‌بینی شده بود که با قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مصرف‌کننده برسند، عقب‌نشینی کرده است.
قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز چهارشنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۱ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد.
بررسی قیمت‌ها در بازار حاکی از آن است که هر دبه ماست همزده سبو هراز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان گران شده است و هر دبه ماست سوئیسی دومینو نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ هزار تومان گران شده است.
قیمت برخی از انواع سس مایونز موجود در بازار امروز 5 مردادماه 1401 به شرح جدول زیر است.
گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد بازار کالاهای اساسی در رکود عجیبی به‌سر می‌برند؛ به طوری که قدرت خرید مردم در خیلی از کالاها از جمله برنج و گوشت کاهش یافته است.

طبق اعلام معاون گمرک ایران ممنوعیت فصلی واردات برنج در سال جاری لغو و اجرایی نخواهد شد؛ بر این اساس واردات این کالا به روال قبل ادامه دارد.
قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز شنبه یکم مردادماه ۱۴۰۱ در بازار تهران نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به کیلویی ۵۵,۵۰۰ تومان رسید.