تبلیغات باور نکردنی که عابران را متحیر می‌کند

با نمایشگر‌های سه بعدی برند خود را در ذهن مخاطبان هک کنید. در تبلیغات شهری ثانیه حکم طلا را دارند؛ تبلیغات شما باید در همان لحظات اول مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. تلویزیون سه بعدی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند سیل عظیمی از مخاطبان را در مقابل خود میخکوب کند. اگر شما هم از قصد دارید از تبلیغات با تابلو ال ای دی سه بعدی استفاده کنید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
تصویر تبلیغات باور نکردنی که عابران را متحیر می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، با نمایشگر‌های سه بعدی برند خود را در ذهن مخاطبان هک کنید. در تبلیغات شهری ثانیه حکم طلا را دارند؛ تبلیغات شما باید در همان لحظات اول مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.تلویزیون سه بعدی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند سیل عظیمی از مخاطبان را در مقابل خود میخکوب کند. اگر شما هم از قصد دارید از تبلیغات با تابلو ال ای دی سه بعدی استفاده کنید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مسیر ورود نمایشگرهای سه بعدی به عرصه تبلیغات شهری

تبلیغات یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت کسب و کار به شمار می‌رود. این عامل شاید به طور مستقیم با کیفیت برند ارتباطی نداشته باشد؛ ولی می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. به دلیل اهمیت زیاد تبلیغات، روز به روز تنوع در این حوزه افزایش می‌یابد. برند‌های همواره در این تلاشند تا بتوانند برای چند لحظه هم که شده نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. با ورود نمایشگر‌های سه بعدی به عرصه تبلیغات، این هدف دور از دسترس، امکان پذیر شد.

فناوری نمایشگر‌های سه بعدی انقلابی عظیم در صنعت تولید لوازم خانگی پدید آورد. تمایز این نمایشگر‌ها از سایر نمونه‌های تلویزیون موجود در بازار سبب شد که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی در سرتاسر دنیا کسب کنند. این محبوبیت سبب شد که سینما‌ها نیز به استفاده از این نمایشگر‌ها روی بیاورند. نرخ سود سینما‌های چند بعدی در مقایسه با قبل افزایش قابل توجهی داشت. به مرور زمان، سر و کله این نمایشگر‌ها به تبلیغات شهری نیز باز شد. امروزه برند‌های معروف جهانی با نصب نمایشگر سه بعدی در سطح شهر، شیوه‌ای نوین از تبلیغات را پیش می‌برند.

مزایای استفاده از نمایشگر سه بعدی

با افزایش رقابت بین کسب و کارها، تبلیغات نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت برند‌های مختلف ایفا می‌کند. صاحبان کسب و کار‌ها همواره سعی دارند تا تبلیغاتی جدید و خلاقانه نسبت به رقبای خود داشته باشند. تمایز و به روز بودن در تبلیغات شهری نقطه عطف مهمی به حساب می‌آید. تبلیغات با نمایشگر سه بعدی، روشی جدید برای بازاریابی به حساب می‌آید. از مزایای استفاده از نمایشگر سه بعدی برای تبلیغات شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغاتی جذاب و متفاوت

تکراری شدن ایده، چرخه‌ای معیوب است که موفقیت تبلیغات را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اکثر تبلیغات‌ها با گذر مدت زمان کوتاهی به این مشکل دچار می‌شوند. شما با استفاده از بیلبورد سه بعدی دیجیتال می‌توانید به سادگی از این مشکل رهایی یابید. تبلیغات سه بعدی نسل جدیدی از نمایشگر‌های دیجیتال هستند. شما با بیلبورد های سه بعدی، جزو معدود برند‌هایی می‌شوید که در سرتاسر کشور و حتی جهان از این روش استفاده می‌کنید. همین تمایز باعث می‌شود که برند شما در بین جوامع مختلف شناخته شود.

جذب مخاطب

هدف از تبلیغات شهری، جذب مخاطبان جدید است. میزان بازدید از تبلیغات ارتباط مستقیمی با میزان سود کسب و کار شما دارد. در بازاریابی فضای باز باید سعی کنید تبلیغات شما جذابیت ویژه‌ای برای مخاطبان داشته باشد. شما برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب در چنین شرایطی تنها چند ثانیه فرصت دارید. جذابیت تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که مخاطب برای دیدن ادامه آن مشتاق شود. بیلبورد سه بعدی با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد؛ باعث جذب مخاطبان بسیاری می‌شود.

این نمایشگر، ابزاری پر قدرت در حوزه تبلیغات شهری به شمار می‌رود. برای این‌که جذابیت آن دو چندان شود به طور معمول در ابعاد بیش از 40 متر اجرا می‌شود. در بیلبورد‌های سه بعدی دیجیتال، با افزایش ابعاد تاثیر گذاری آن بر ذهن مخاطب نیز بالا می‌رود.

تلویزیون سه بعدی

شبکه‌های مجازی

در دنیای امروزه، تمامی اجزای زندگی به نوعی با اینترنت گره خورده‌اند. شبکه‌های اجتماعی امروزه تاثیر به سزایی در دیده شدن یک برند و موفقیت آن ایفا می‌کنند. شما با استفاده از تلویزیون سه بعدی شهری، می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی راه یابید. دیدن تصاویر و ویدئو‌های سه بعدی به دلیل جذابیت‌هایی که دارد؛ برای اکثر افراد موضوعی هیجان انگیز است. رهگذران در سطح شهر با دیدن این نوع تبلیغات زنده و پویا نیز از آن ویدئو و تصویر تهیه می‌کنند. با به اشتراک گذاری این تصاویر در صفحات شخصی خود؛ شما بدون پرداخت هزینه از روشی غیر مستقیم نیز بازاریابی می‌کنید. با این روش نه تنها مخاطبان برند شما افزایش می‌یابد؛ بلکه هر یک از افراد، خود به عنوان سفیر برند شما به حساب می‌آیند.

بازگشت سرمایه

شاید در نگاه اول، هزینه کردن برای تبلیغات، بیهوه به نظر برسد؛ در صورتی که این کار یک سرمایه گذاری بلند مدت است. شما با تبلیغات و بازاریابی، مسیر برند خود را تغییر می‌دهید. با سرمایه گذاری بر روی تبلیغات و شناساندن هرچه بیشتر خود، آمار فروش و سود خود را بالا می‌برید. شما با تبلیغات سه بعدی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی بازگشت سرمایه را داشته باشید.

تابلو تبلیغات سه بعدی

نمایشگر سه بعدی در ایران

آوازه نمایشگر‌های سه بعدی دیجیتال، حتی به ایران نیز رسیده است. اگر شما هم قصد دارید تحولی عظیم و پر بازده در تبلیغات برند خود داشته باشید؛ از نمایشگر سه بعدی استفاده کنید. برای اولین بار در ایران مجموعه دیاکو، از نمایشگری سه بعدی به ابعاد 40*9*4.5 متر رو نمایی کرد. این تلویزیون عظیم الثه در نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی سال 1402 نصب و راه اندازی شد.

نمایشگر سه بعدی دیاکو، به عنوان بزرگ‌ترین المان این نمایشگاه، توجه عده زیادی از بازدید کنندگان را به خود جلب کرد. افراد زیادی به دلیل جذابیت بالای این نمایشگر مشتاق بودند تا آن را از نزدیک ببینند. تیم حرفه‌ای و با تجربه دیاکو، برای نمایش هرچه بهتر تصاویر سه بعدی، این تلویزیون را به طور منحنی طراحی کرده بودند.

بیلبورد سه بعدی در ایران

سخن پایانی

اگر شما هم از روش‌های مرسوم تبلیغات خسته شدید؛ باید از دنیای فناوری و نمایشگر‌های دیجیتال کمک بگیرید. امروزه نمایشگر دیجیتال در تبلیغات فضای باز، بازدهی بالایی از خود نشان می‌دهد. انواع مختلفی از تلویزیون‌های شهری وجود دارد که هر یک عملکرد و کارایی متنوعی دارند. نمایشگر سه بعدی آخرین نسل تلویزیون‌های LED به حساب می‌آید. این نمایشگر‌ها قابلیت پخش تصاویر و ویدئو‌های سه بعدی را دارند. در ایران نیز برای تبلیغات و بازاریابی می‌توان از تلویزیون دیجیتال سه بعدی استفاده کرد.

نمایشگر سه بعدی اولین بار در ایران با همکاری مجموعه دیاکو و میهن اجرا شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات سه بعدی و خرید نمایشگر سه بعدی، می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. دیاکو با بیش از یک دهه سابقه، در زمینه تولید و فروش انواع تلویزیون‌های شهری، LED، تابلو روان و بیلبورد سه بعدی فعالیت دارد.

منبع: دیاکو

717852