بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است باتوجه به اینکه هنوز زیرساخت‌ها برای انجام معاملات در فضای مجازی فراهم و رصد فعالیت بدین صورت توسط اتحادیه، فراهم نیست، خرید و فروش طلا در بستر فضای مجازی نباید اتفاق بیفتد، مگر آنکه زیرساخت‌ها فراهم شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران اعلام کرد که تا کمتر از ۲ هفته دیگر تخم‌مرغ گران خواهد شد، بر این اساس طبق قیمتی که مرغداران به دولت داده‌اند اگر دولت بخواهد ۱۰ درصد سود به آنها بدهد قیمت هر کیلو تخم‌مرغ حدود ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان تمام خواهد شد.
افزایش هزینه ماهانه تلفن ثابت با امضای وزیر صنعت تصویب شد و بعد از این مشترکین خطوط تلفن ثابت در تهران باید ماهانه ۲۰ هزار تومان برای حفظ خط تلفن ثابت خود پرداخت کنند.
قیمت طلا امروز دوشنبه(۵ سپتامبر) پس از جهش ۱.۲ درصدی در جلسه قبل ثابت بود زیرا سرمایه‌گذاران محتاط روی مسیر افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا به دنبال داده‌های شغلی متفاوت تمرکز کردند.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
قیمت مرغ در هفته گذشته افزایش یافته و از ۶۰ هزار تومان گذشته است و قیمت هر شانه تخم مرغ از ۶۹ تا ۷۵ هزار تومان شد.
با وجود گزارش‌هایی که از کاهش تولید و برداشت گردو، بادام و پسته منتشر می‌شود، بازار آجیل امسال نه‌تنها با هیچ کمبودی مواجه نخواهد بود، بلکه برآوردها از افزایش ۲۰تا ۳۰درصدی تولید حکایت دارد.
چند روزی می‌شود که قیمت مرغ افزایش یافته و به بالاتر از نرخ مصوب رسیده است، افزایش قیمتی که مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی علت آن را تعادل میان عرضه و تقاضا عنوان کرد.

چند روزی می‌شود که قیمت مرغ افزایش یافته و به بالاتر از نرخ مصوب رسیده است، افزایش قیمتی که مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی علت آن را تعادل میان عرضه و تقاضا عنوان کرد.