بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: قیمت در ۲۶۰میدان اقماری (میدان تره بار شهرداری) تهران ۱۶.۹۰۰تومان برای هر کیلو پرتقال، ۲۲هزار تومان برای سیب قرمز و ۲۶هزار تومان برای سیب زرد تعیین شده است.
سیر تحولات بازار ارز در سال 1401 به روایت ولی‌الله سیف را از نظر می گذرانید.
در آخرین ماه سال ۱۴۰۱ به یکباره تمام کالاهای اساسی و ضروری مردم افزایش قیمت پیدا کرده است البته این روش جدیدی برای استقبال از بهار نیست چراکه سابقه گرانی شب عید سال هاست گریبان مردم را گرفته و سازمان‌های متولی تنظیم بازار و دفاع از حقوق مصرف کننده نقش تماشاگر این سناریو را دارد.
رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است که هم در این شرایط توجیه اقتصادی دارد و هم بخش تولید را تقویت می‌کند.
برخلاف آنچه با توجه به تحولات اخیر در بازار انتظار می رفت قیمت و سکه و طلا با افزایش همراه بود.
کارشناس مسائل ارزی با اشاره به دستور معاون اول رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌ها برای معرفی نماینده به مرکز مبادله ارز و طلا، گفت: فقط ۵ وزارتخانه نماینده به مرکز مبادله معرفی کرده است و بدین ترتیب شاید تقاضای خُرد ارزی بقیه وزارتخانه‌ها از کف بازار تأمین می‌شود.
کانون صرافان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حالی که این روزها همه فروشنده‌اند، خبرسازی‌های دروغ برای جلوگیری از کاهش قیمت دلار ادامه دارد.