بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

در گفتگوی اختصاصی با رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه ICA مطرح شد:

نقش تعاونی‌ها در ایجاد توسعه پایدار/ بررسی تعامل ICA  با نسل‌های بعد در آینده

رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه ICA  مهمترین هدف و رویکرد اتحادیه بین المللی تعاون در سال 2023 در این منطقه را بر اساس استراتژی ICA-AP، در چهار حوزه عبارتند از ترویج بیانیه ICA در مورد هویت تعاونی، تسریع رشد تعاونی ها در سراسر منطقه، تقویت تعاونی ها به عنوان شرکت های تجاری و رهبران توسعه و خدمت رسانی به عنوان یک منبع دانش، تخصص و عمل عنوان می کند.
گفته می شود هر کیلوگرم موز در مغازه‌ های سطح شهر با قیمت 98 هزار تومان فروخته می‌ شود.
دیروز تهدید توییتری فرزین و تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه نتوانست مانعی برای افزایش قیمت دلار باشد. معامله‌گران علت رشد قیمت اسکناس آمریکایی را کم شدن عرضه دلار در بازار آزاد توسط بانک مرکزی اعلام می‌کنند.
مرغ را گران تر از این قیمت نخرید

افزایش قیمت مرغ از امروز عملیاتی می شود

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در خصوص بحث مرغ در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نهایتا ۱۵ درصد افزایش قیمت در هر کیلوگرم مرغ اعمال شود و با قیمت ۷۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد. افزایش قیمت ها از امروز ۱۲ اردیبهشت عملیاتی می شود.
اگر رنو و پژو حاضر به پذیرش شرایط جدیدی باشند و بحران خودرو در کوتاه مدت حل شود کسی جرات مذاکره با آنها را دارد! تابوهایی که پروژه نفوذ در ایران می سازد شکستنی نیست؟
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: تعطیلات هفته‌های قبل و کاهش عرضه منجر به افزایش قیمت‌ میوه‌ها و انواع صیفی‌ شده بود ولی از شنبه آینده در تمام اقلام میوه و صیفی افت قیمت خواهیم داشت، زیرا عرضه فراوان شده است.
قیمت شکر در روزهای اخیر بالای نرخ مصوب ۲۱ هزار تومانی خود رفته است و بر اساس مشادهدات میدانی هر کیلوگرم از این محصول به صورت فله ۳۶ هزار تومان تا ۳۳ هزار تومان به فروش می رسد.
در حالی که در روزهای گذشته خبری در خصوص اصلاح قیمت تخم‌مرغ منتشر و این خبر تکذیب شد،‌ امروز مجددا خبر اصلاح قیمت تخم مرغ تایید شد.
روند افزایشی قیمت طلا و سکه در نخستین روز از دومین هفته اردیبهشت همچنان پابرجا بود. معامله‌گران پیش از این به رونق قیمت، در بازارهای مالی طی اردیبهشت‌ماه اشاره کرده بودند. سیگنال‌های متفاوتی از تلاش‌های دولتی و اخبار نه چندان مساعد خارجی به بازار روانه می‌شود. در روزهای آینده باید دید زور کدام بیشتر است.
رییس سابق اتحادیه نان سنگک می‌گوید: سه سال است قیمت مصوب تغییر نکرده است. همه نانوایی‌ها با ضرر نان می‌فروشند. الان قیمت خمیر نان یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. درحالی که ما ۳ سال قبل آن را حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومان می‌خریدیم.
چرا شرکت مکث موتور که در وبگاه رسمی اش هدف خود را تبدیل شدن به سومین خودرو ساز کشور در سه سال آینده قرارداده و تنها مزیت خود در برابر رقبا را عمل به تعهدات تحویل مطابق زمانبندی عنوان می نمود این چنین بی تعهدی از خود نشان داده و به قرار داد عمل نمی کند؟
قیمت نان هم در کنار قیمت سایر اقلام اساسی خانوارها درحال افزایش است. رشدی که فعالان صنعت نان آن را ناگزیر می‌خوانند. درحال حاضر در نانوایی‌ها قیمت هر عدد نان سنگک بین ۵ هزار تومان تا ۳۵ و ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲  قیمت سکه امامی یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و به کانال جدید راه یافت. سکه امامی با بیشترین مقدار رشد قیمت در خانواده‌ سکه‌ها، در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه امامی در بازار صبح امروز با قدرت وارد کانال 32 میلیون تومان شد. دلار نیز در بازار آزاد با افزایش نرخ در کانال 53 هزار تومان قرار گرفت.