بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حال حاضر آرامش و ثبات بر بازار سکه و طلا حاکم است و بازار از ثبات نسبی خوبی بهره می‌برد.
روند قیمت طلا و سکه در دو روز پایانی هفته اخیر، متعاقب سفر هفته آینده سلطان عمان به ایران در روند نزولی قرار گرفت. بیشتر قطعات سکه به کانال‌های قیمتی پایین‌تر برگشتند و معامله‌گران در فاز احتیاط فرو رفتند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: قیمت تمام‌شده برای هر ساعت صندلی با احتساب نرخ سوخت یارانه‌ای است و اگر نرخ سوخت تغییر کند، نرخ قیمت بلیت هم به‌تبع آن تغییر خواهد کرد.

قیمت طلا امروز (پنجشنبه) در بازه محدودی معامله شد زیرا سرمایه‌گذاران منتظر تحولات بیشتر مذاکرات طولانی‌مدت سقف بدهی بودند، البته تقویت دلار مانع از پیشرفت شد.
قیمت طلا و سکه کاملا از قیمت دلار پیروی می‌کند. دلار در محدوده معینی در حال درجا زدن است و قیمت طلا و سکه هم با همین روند تغییر می‌کنند. نه افزایش قابل توجهی در بازار وجود دارد و نه ریزش ملموسی.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان برای نرخ شیر خام و عدم جمع‌بندی کارگروه سه‌جانبه تنظیم بازار و سازمان حمایت و جهادکشاورزی، انجمن صنایع لبنی بخشنامه افزایش قیمت سه محصول لبنی را ابلاغ کرد.
گزارش میدانی از معاملات ارزی میدان فردوسی؛

پیش بینی مردم و دلالان از قیمت ارز چیست؟

با وجود محدودیت در حجم معاملات ارزی برای صرافی ها و قاچاق فرض کردن نگهداری ارز، بازهم خرید و فروش ارز جریان دارد و برخی از خریداران آن را لازمه حفظ دارایی های خود می دانند، هرچند برخی هم معتقدند توافق برجام می تواند ریسک نگهداری ارز را بالا ببرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران درباره علت گرانی میوه‌های تابستانی گفت: ارقام نوبرانه مانند گیلاس و هلو و آلبالو تنها چند روز است که به بازار عرضه شده‌اند و بر این اساس هنوز کشف قیمت نشده‌اند اما معمولا میوه‌های نوبرانه تنها چند روز پس از عرضه با افت شدید قیمت مواجه می‌شوند.
برنج هندی می‌تواند از مناسب‌ترین انواع برنج برای خرید خانواده باشد. همانطور که همه شما می‌دانید قیمت برنج هندی نسبت به سایر مدل‌های برنج ایرانی و برنج پاکستانی، پایین‌تر بوده و همین عامل باعث شده تا انتخاب مناسبی برای خانوار با درآمد متوسط و پایین باشد.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز و در مرکز مبادله ایران اعلام شد. نرخ اسکناس و حواله یورو و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش یافت و نرخ دلار و درهم نیز ثابت ماند.
مقایسه قیمت ‌امسال نوبرانه‌ها با نرخ‌های سال گذشته نشان می‌دهد قیمت‌ها متعادل‌تر شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان اینکه حدود ۳ ماه بود که مجوز واردات دام از استان‌های غرب کشور به تهران داده نمی‌شد، گفت: در حال حاضر دو سه روز است که این مجوز داده شده و این موضوع می‌تواند باعث افزایش عرضه دام شود و ممکن است که روی قیمت‌ها هم تاثیر داشته باشد.