راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

بر اساس هشدار سطح زرد دریایی از بعد از ظهر امروز جمعه تا بعداز ظهر روز دوشنبه هفته آینده شمال خلیج فارس مواج است.

وزیر اقتصاد گفت: درباره ساخت یک میلیون مسکن مکاتباتی با بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی داشتیم تا تأمین مالی ساخت این تعداد مسکن متنوع شود که تجربه ساخت مسکن مهر تکرار نشود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد سهم اتوبوس‌ها در آلودگی هوای پایتخت گفت: بر اساس گزارش سیاهه انتشار که از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منتشر شده است، کل سهم ناوگان اتوبوسرانی تهران از انتشار آلاینده‌های پایتخت ۲ درصد است که این میزان با توجه به اینکه در حال حاضر نیمی از ناوگان گازسوز شده، به مراتب کمتر از ۲ درصد است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: مردم هنگام تهیه بلیت توجه کنند که لیست مراکز فروش تائید شده حضوری و الکترونیکی و نرخنامه جدید اعلام شده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تخلیه‌ و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور و همچنین پشتیبانی این میزان کالای اساسی توسط حمل‌ونقل جاده‌ای، یکی از نقاط قوت نظام است که باید کمک کنیم این شرایط تدوام یابد.
به دلیل مداخلات جوی؛

تردد در این محورها ممنوع!

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۷۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد نسبت به روز قبل ۶.۱ درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه نظارت بر اقدامات انجام گرفته در حوزه طرح نهضت ملی مسکن گفت: شرکت‌ها و پیمانکاران برای به سرانجام رساندن طرح اهتمام داشته و هرچه سریعتر وضعیت پروژه‌های باقی‌مانده را مشخص کنند.