صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

همچنان صف‌های طولانی در گمرک آستارا ادامه دارد و گمرک اعلام کرده که ایجاد سامانه نوبت دهی به عهده گمرک نیست و نهادهای دیگر مانند سازمان راهداری این وظیفه را بر عهده دارند.
قبل از اینکه به معایب برلیانس H220 و نقاط ضعف این خودرو بپردازیم، اطلاعات مختصری در مورد این مدل خودرو در اختیار شما قرار می دهیم تا راهنمایی های بیشتری در مورد آن به دست آورید. خودروی برلیانس h220 یکی از انواع خودروهای هاچ بک است که محصول مشترک سایپا و برلیانس چین می باشد.
شورای رقابت اگر قصد خدمت به مردم را دارد (که ان شاء‌الله نیت همه گرامیان در این شورا خیر است) هم همت خود را به کار گیرد تا شرایط رقابتی بهتری در بازار خودرو با تنظیم بخشی به مقررات واردات خودرو (نه با این شکل و شمایل مقرراتی ضدرقابتی و تعرفه‌های نامعقول موجود و مصوب) از یک طرف و نیز ایجاد بستر برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واقعی و کارآمد و ایجاد کارخانه‌های تولیدی واقعی و رقابت پذیر و نه شرکت‌های مونتاژی رانتی از طرف دیگر، فراهم آورد که هم خیر دنیا در آن است و هم خیر آخرت.
فیدلیتی پرایم را باید یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران دانست. همین امر سبب شده تا چهارمین مرحله ثبت نام و عرضه فیدلیتی پرایم در بورس کالا در روز چهارشنبه 21 دی ماه انجام شود. خریداران این برای ثبت نام در این دوره تا ساعت 17 روز سه شنبه 20 دی ماه فرصت داشتند.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای به رئیس جمهور درخواست کرده، در واکنش به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور کره جنوبی، مصوبه ممنوعیت واردات محصولات کره ای از جمله سامسونگ و ال جی به شکل واقعی اجرا و با فروش این محصولات در بازار برخورد گردد.
خودروسازان از کم شدن ضرر بعد عرضه محصول در بورس کالا خبر می دهند، وجه منفی ماجرا چیست و چطور می شود به قیمت عادلانه ای رسید که نه زیان انباشته خودروسازان بالا رود و نه مردم ضرر کنند.