صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

ظاهر این خودرو با جلوپنجره جدید و بدون قاب و همچنین چراغ هایی تهاجمی و تداعی کننده دندان و پنجه شیر در جلو و عقب، همراه با شکاف هایی در بال های جلو، ترکیبی زیبا را به همراه آورده است.
مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت گفت: لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 225 میلیارد ریالی 2 شرکت لبنیاتی خبر داد.
رئیس سازمان حمایت گفت: در سال ۱۴۰۱ بیشترین تعداد پرونده قاچاق مربوط به کالاهای دخانیات با ۳۷ درصد، موارد خوراکی با ۲۰ درصد، اقلام آرایشی با ۱۶ درصد و خودرو و لوازم یدکی با ۷ درصد بوده است.
گالوانیزه کردن (GALVANIZING) فرآیندی است که روکشی از فلز روی (Zn) بر سطح فولاد (آهن) گذاشته میشود تا از آن مقابل زنگ زدگی و خوردگی محافظت کند، بدین صورت که آهن (فولاد) با لایه بسیار نازکی در واحد میکرون از فلز روی پوشیده می¬شود که در اصطلاح گالوانیزه یا روی اندود نامیده می شود.
تفکیک «صمت» موجب مهار گرانی می‌شود؟ بانیان طرح احیای وزارت بازرگانی با اطمینان‌خاطر بالا به دولت سیزدهم گفته‌اند با تفکیک صمت «مهار گرانی» امکان‌پذیر می‌شود.
در بزرگترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران، نشان برترین انتخاب ملی در صنعت نفت به هلدینگ پترو و پالایش اصفهان به مدیریت جناب آقای دکتر قدیری اهدا شد.
قطعات برج خنک کننده مجموعه‌ ای تشکیل شده از اجزای اصلی و جانبی می‌باشد در واقع انواع برج‌ها به این قطعات جهت انجام فرآیند خنک کاری نیاز دارند.
مولتی متر که با نام های آوومتر یا مولتی تستر نیز معروف است، تجهیز الکترونیکی است که برای اندازه گیری کمیت های الکتریکی از جمله ولتاژ، مقاومت، جریان، تست قطعی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت اعلامی خودرو‌های مونتاژی بر اساس صورت‌های مالی ۶ ماهه اول سال گذشته تعیین شده که با توجه به درخواست خودروسازان صورت‌های ۶ ماهه دوم سال گذشته مبنا قرار می‌گیرد و بر این اساس، قیمت خودرو‌های مونتاژی سه شنبه اعلام می‌شود.