صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

گویی واقعا اختیار و کنترل این فرمان خارج از دستان ریاست محترم جمهوری است و کماکان مافیای کارچاق‌کن و متنفذ کنترل این فرمان را به دست دارد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه دست به دست هم دادند و اجازه نمی‌دهند در این حوزه گشایشی حاصل شود و این فرمان هشتم رئیس جمهور محترم و منتخب ملت خارج از اراده ایشان است یا واقعا ایشان هم راننده مطمئنی برای رساندن خودروی وارداتی به مقصد ایران نیستند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: با وجود اعلام قبلی، تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت نسبت ثبت‌نام و ارائه عوارض اسقاط اقدام نکرده‌اند که شماره گذاری آنها متوقف شده است.
روز گذشته قرار بود جلسه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در ساعت هفت صبح برگزار شود، اما خبری در رسانه‌ها از نتیجه این جلسه منتشر نشد. به طوری که به نظر می‌رسید جلسه‌ای در کار نبوده‌است، ولی این پایان ماجرا نیست.
مدل‌های موجود در بازار کشورمان، از نظر میزان سوخت مصرفی متفاوت هستند. این شرایط با افزایش واردات خودروهای برقی یا هیبریدی، تنوع بیشتری خواهد داشت.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: شرکت کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته امکان ثبت نام را فراهم کرده است.
در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مطرح شد؛

خبر خوب رئیس اتاق تعاون ایران از بازارسازی تعاونی‌ها در صنعت ساختمان

رییس اتاق تعاون ایران در جمع خبرنگاران در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت:در حوزه کشورهای همسایه و خلیج فارس اقداماتی را در راستای بازارسازی و تجاری سازی محصولات صنعت ساختمانی تعاونی ها انجام داده ایم.
با کمال میل و افتخار، بهترین فرصت برای ارتقاء امنیت خودروهای شما را در این مقاله ارائه می‌دهیم تا پس از این خریدی دقیق و حساب شده داشته باشید. ردیاب خودرو، به عنوان یک فناوری پیشرفته و کارآمد، می‌تواند تجربه‌ی رانندگی و مدیریت ناوگان شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ترک فعل اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی منجر به بروز تخلفات گسترده اجرایی و ایرادات اساسی به انتخابات، نقض حاکمیت قانون و مقررات شد.
سخنگوی سازمان دامپزشکی با بیان این که گوشت منجمد گوساله، حداکثر ۱۸ تا ۲۴ ماه عمر ماندگاری دارد گفت : عمر ماندگاری محموله وارداتی از برزیل ، ۱۸ ماه بود، که در چندین مرحله پایش و بررسی به این نتیجه رسیدیم کالا شرایط خوبی از نظر ظاهری و بهداشتی دارد.
با ابلاغ بخشنامه جدید گمرک، مسافران ورودی به کشور که تاکنون برای گوشی‌های تلفن همراه خود حقوق ورودی نمی‌پرداختند مشمول پرداخت تعرفه ۳۰درصدی برای موبایل‌ خود شده‌اند.
اگر به دنبال راهی برای چاپ عکس، بارکد، نوشته، لوگو یا هر چیز دیگری روی فلزات هستید، انجام این کار از هر زمان دیگری آسان‎تر شده است. این روزها دستگاه‎ها و ماشین‎آلات متفاوتی برای چاپ فلزات به وجود آمده‎اند که انجام این کار را به شدت آسان و سریع کرده و مزایای بسیار زیادی نسبت به چاپ سنتی دارند. چاپ روی فلزهای مختلف مانند استیل و آلومینیوم می‎تواند در کمتر از 12 ساعت و با بالاترین سطح کیفی ممکن انجام شود. با ما همراه باشید تا چیزهای بیشتری در این رابطه یاد بگیریم.
جلسه شورای‌ عالی نظارت بر اتاق بازرگانی برای رسیدگی به تخلفات انتخابات هیئت رئیسه اتاق قرار است امروز برگزار شود، اما برخی خبرهای تأییدنشده از فشار به وزیر صمت برای تعویق مجدد جلسه حکایت دارد، حال باید دید علی‌آبادی باز هم تسلیم فشارها می‌شود؟