صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از روز شنبه ۲۳ مردادماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
تقی گنجی اعلام کرد: سامانه جامع به طور تقریبی برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل و سایر تایرها با سایز 12-24 حذف شده و صرفا آمار تولید در این سامانه به ثبت می‌رسد.
در بین افراد پیشنهاد شده برای وزارت صمت به نظر می‌رسد هستند افرادی که خصوصیت امین بودن را دارند سیدرضا فاطمی امین، از جمله افراد پاک دست و مورد اعتماد شخص رئیس جمهور است که در سال‌های گذشته از نزدیک با ابراهیم رئیسی همکاری مستقیم داشته و تجربه نسبتا مناسبی نیز در بخش صنعت دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری دوره آموزشی «ژورنالیسم صنعت» اقدامی است که در راستای پشتیبانی از تولید و در پاسخ به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت رسانه‌ای قوی و هوشمندانه صورت گرفته است.

در اجلاس سراسری مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور، از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به عنوان مدیر ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار در کشور تقدیر شد و ضمن تقدیر از عملکرد مدیریتی شرکت فولاد مبارکه، نشان عالی مدیر ارزش‌آفرین به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تعلق گرفت.
مدیر برند هایما S۷ پلاس با اشاره به رقابت پذیری بالای این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه در بازار، اظهار کرد: براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هایما S۷ پلاس در حال حاضر تنها خودروی دارای چهار ستاره کیفی در رده قیمتی بیش از۵۰۰ میلیون تومان است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه علی رغم قول وزیر صمت برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی، امروز اکثر پروژه های عمرانی به دنبال بالا رفتن غیر متعارف و چندین برابر قیمت تمام شده مصالح ساختمانی، خوابیده است‌.
شرکت‌های خودروسازی کم کم دارند اقدام به حذف قرعه کشی برای فروش خودروهای خود می‌کنند این بدان معنی است که متقاضیان مانند گذشته می‌توانند در سایت این شرکت‌ها بدون هیچ محدودیتی ثبت نام کنند.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: به زودی و با اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تأمین خواهد شد.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران در پیامی هفدهم مرداد ماه را که سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است گرامیداشت و گفت: خبرنگاران پرچمداران حقیقت و پاسداران روشنایی هستند و این نقش اثرگذار در جریان تحریم‌های ظالمانه و مدیریت کرونا به وضوح دیده شد.
مدیر عامل فولاد مبارکه در جلسه با حضور معاونین و جمعی از مدیران:

کاهش دغدغه های کارگران باعث بهره وری و دستاوردهای بیشتر خواهد شد

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه ای که روز پنجشنبه ۱۴ مرداد با حضور معاونین و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد ضمن اشاره به برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت در چند روز گذشته از اینکه فولاد مبارکه توانست به خوبی پاسخ اعتماد سهامداران محترم را بدهد ابراز خورسندی کرد و قرار گرفتن شرکت فولاد مبارکه را در جایگاه بزرگترین شرکت بورسی کشور امری بسیار مبارک قلمداد کرد که چشم انداز بسیار روشنی را برای این شرکت معظم به ارمغان آورده است.