بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.
عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت؛

آخرین تصمیمات از ادغام ۳ بانک و مؤسسه اعتباری

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی در خصوص ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه” نوشت: ظرف یک ماه آینده کار ادغام سه بانک دیگر نهایی می شود.
بانک دی با برنامه ریزی هدفمند در راستای افزایش سرمایه گذاری های سودآور و تمرکز بر درآمدهای عملیاتی، موفق به کاهش 37 درصدی زیان انباشته و کسب سود خالص 45000 میلیارد ریالی در شش ماه نخست سال جاری شد.
بیش از یک دهه از حذف تعرفه ها دربازاربیمه کشورمان می گذرد ، حاصل این آزاد سازی، مشاهده نرخ و شرایط غیرحرفه ای درکارنامه صنعت بیمه است. به عبارتی نرخ شکنی وضعیت دشواری برای این صنعت رقم زده است و خطر کمبود نقدینگی درکمین بیمه گران است.
با توجه به مصوبه کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام در خصوص نحوه فعالیت و حضور دستگاه های اجرایی استان در شرایط کرونایی، شعب بانک ایران زمین در شهرستان های این استان در ساعات کاری ذیل به مشتریان محترم خدمت ارائه می کنند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در ادامه مباحثات مربوط به فعالیت‌های گروه ۲۴ و آغاز دوره ریاست ایران در این گروه، با آقای افوری عطا، وزیر اقتصاد کشور غنا و رئیس سابق گروه 24، به صورت آنلاین دیدار و گفت‌وگو کرد.
توسعه استارتاپ‌ها و توجه به اقتصاد ای‌پی‌آی، باعث شده که استفاده از بیمه‌گری باز وAPI ها مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها سرویس‌های خود را به منظور توسعه فروش یا عرضه بهتر خدمات در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهند.
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری قم با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان به ساکنین روستاهای قم گفت: بانک پارسیان با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حمایت از کسب و کارهای جدید و بنگاه های اقتصادی، بهتر از بسیاری بانک‌های دیگر عمل کرده‌ است.
طی مراسمی در دفتر سرپرستی شعب منطقه یک بیمه دانا، از نمایندگان برتر شعب استان تهران، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ماندگارِ ارسالی دکتر کاردگر، نائب رئیس محترم هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، توسط سرپرست منطقه یک، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.