بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در بازدید مدیرعامل بانک مسکن از اداره کل آموزش بررسی شد

تدابیر ویژه بانک مسکن در دوره کرونا

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از اداره کل آموزش این بانک، تدابیر و برنامه های عملیاتی این واحد در دوره کرونا را بررسی کرد.
رئیس سرپرستی منطقه 5 بانک شهر با اعلام عملکرد مطلوب شعب این بانک در سال گذشته و طی سال جاری گفت: کاهش قیمت تمام شده پول و تداوم سودآوری، بخشی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در شعب بانک شهر استان البرز است.
راه اندازی دومین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین

دومین واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین (بلوار فردوس شرقی) افتتاح شد.

محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره این بانک در آیین افتتاح دومین واحد مستقل ارزی (بلوار فردوس شرقی)، با تاکید بر استراتژی بانک کارآفرین مبنی بر تمرکززدایی از فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی واحدهای مستقل ارزی اقدام بسیار مثبت و ارزشمندی است که در راستای مشتری‌مداری و جلب حداکثری رضایت مشتریان صورت گرفته است. ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی در واحدهای مستقل ارزی موجب خواهد شد که مشتریان در سریع‌ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در جلسه بررسی عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری عنوان شد؛

پرداخت بیش از 2 هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

طی جلسه بررسی عملکرد شعب استان مرکزی با حضور ایرج شیخ زاده، معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون، شاخص‌های عملکردی شعب در این استان از منظر وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر شاخص‌های عملکردی موردبررسی قرار گرفت.
مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی؛

فروش بیمه‌نامه مسئولیت تجارت‌نو  ۲۷۵ درصد رشد کرد

مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، خبر از آن داد که، باوجود مشکلات موجود در سال جاری، تجارت‌نو در بازه زمانی شش ماهه اول سال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در پرتفوی بیمه نامه‌های مسئولیت رشد ۲۷۵ درصدی را رقم زده است.
روز گذشته انتشار خبر امیدوارکننده ساخت و تولید واکسن کرونا، موج مثبتی را در بازارهای جهانی ایجاد کرد و قیمت انس جهانی طلا در کمتر از دو ساعت ۹۰ دلار سقوط کرد. اما چگونگی واکنش بازار طلای داخلی و همچنین بازار ارز نسبت به این خبر، موضوعی است که گمانه‌های مختلفی را ایجاد کرده که با فعال شدن معاملات امروز بازار نتیجه آن مشخص خواهد شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان دارای معلولیت و سهولت بهره‌مندی این قشر از خدمات بانکی، اقدام به ایجاد رمپ ورودی معلولان و باجه مخصوص نابینایان در تعدادی از شعب خود ایجاد کرده است
ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان نیروهای مسلح (طرح آرامش) به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی و افزایش رضایت جامعه هدف به صورت اختیاری و غیرحضوری و با مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir و از طریق شماره تلفن 89382 آغاز شد.
در مراسم اهدای لوح سپاس توسط رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس صورت گرفت؛

تشریح سیاست‌گذاری بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

مدیرعامل بانک سپه در دیدار با رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی، سیاست گذاریهای مهم این بانک در عرصه کلان اقتصادی و توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را تشریح کرد.
با پایان یافتن مهلت معرفی نامزدهای پیشنهادی برای انتخاب به عنوان مدیران و کارمندان شایسته صنعت بیمه توسط شرکتهای بیمه، اولین جلسه کمیته فنی- تخصصی به منظور هماهنگی و بررسی مدارک و مستندات ارسالی تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در40کیلومتری  مرکز استان خراسان جنوبی  و در حومه شهرستان سربیشه ، یکی از بزرگترین مجتمع های  تولید خوراک دام، طیور و آبزیان شرق کشور قرار دارد که با حمایت و مشارکت 500 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و با ایجاد اشتغال برای 95 نفر بصورت مستقیم و2000 نفربصورت غیر مستقیم، 6 سال است که نقش مهمی در توسعه پایدارو رونق اقتصادی این منطقه ایفا می کند.
در پی انتشار خبری در خصوص "محکومیت سه مسئول بانک «المستقبل» بحرین به علت تخلف‌های مالی از سوی دادگاه عالی کیفری این کشور"، وب‌سایت خبری شبکه ایران‌اینترنشنال، بر اساس تفکری سازه‌ای، نام خاص این بانک را به فارسی و با عنوان بانک آینده، ترجمه کرد!