بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در بازدید از گروه صنعتی زر اعلام کرد: در سال جهش تولید از هیچ کمکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دریغ نخواهیم کرد و سرعت در تصمیم گیری را اولویت خود می دانیم.
اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت؛

لزوم پیشرفت صنعت بیمه

شاخص صنعت بیمه‌ایران، به‌تبع روند شاخص‌های کلان اقتصادی، در طی سنوات گذشته از کمیت‌ها و کیفیت‌های مطلوب تعیین‌شده در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ فاصله گرفته است.
بانک رفاه کارگران در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران لوح سپاس "روابط عمومی برتر" در رشته "ارتباطات رسانه ای" و نشان ویژه "مسئولیت اجتماعی" را دریافت کرد. 
خبر خوش مدیرعامل فولاد خراسان به کارکنان:

راه اندازی مجدد پروژه کنسانتره سنگان

مدیر عامل فولاد خراسان از راه اندازی مجدد ساخت پروژه «کنسانتره سنگ آهن سنگان» و برون رفت این پروژه از توقف به عنوان خبر خوشی که به کارکنان وعده داده بود، خبر داد.
در پی حادثه آتش سوزی شرکت پدیده شیمی قرن(اکتیو) از زیر مجموعه گروه گلرنگ مورخ سوم مهرماه سال جاری،  بیمه البرز در کمتر از یک هفته و قبل از رسیدگی کامل پرونده و صدور مجوز بیمه مرکزی مبنی بر پرداخت خسارت، چک علی الحساب خسارت به مبلغ یکصد میلیارد ریال را به بیمه گزار زیان دیده خود (شرکت اکتیو) اعطاء کرد تا خط تولید این شرکت بزرگ تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده در شرایط بحرانی کرونا با مشکل مواجه نگردد.
در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.
عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت؛

آخرین تصمیمات از ادغام ۳ بانک و مؤسسه اعتباری

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی در خصوص ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه” نوشت: ظرف یک ماه آینده کار ادغام سه بانک دیگر نهایی می شود.