ضمن اعلام نتیجه بیست و هشتمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ 18 آذرماه 1399، به اطلاع میرساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 25 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در آینده نزدیک برقراری مقرری بیمه بیکاری و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری مربوط به کرونا به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق تبادل اطلاعات بین دستگاههای ذیربط انجام میشود و برای غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا حتی نیازی به ثبت درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری نیز نخواهد بود.
وقتی فناوریها برای بهبود زنجیره ارزش عملیات بیمهگری وارد صنعت بیمه میشوند و سعی میکنند که فرایندهای بیمهگری و خدماتدهی در این حوزه را بهبود بدهند ما با مفهومی به نام اینشورتک مواجه هستیم.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با تشریح مزایای سهامداری در شرکت های استانی سرمایه گذاری سهام عدالت، از هموطنان درخواست کرد که با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت، از این مزایا برخوردار شوند.
با توجه به تاکید مدیرعامل در خصوص اهمیت مساله املاک بیمه ملت و ارزش اقتصادی آن، وضعیت املاک بیمه ملت در برنامهها و اولویتهای پیگیری در مدیریت حقوقی بیمه ملت قرار گرفته که در همین خصوص با محمدرضا نورنژاد مدیر حقوقی این شرکت به گفتوگو پرداختیم:
در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، ازسازنده ترین نقد مخاطبین تقدیر شد.
آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانککشاورزی استان گیلان با حضور دکتر ماهی کار رییس هیات مدیره این بانک ،جمعی از مسئولان استانی، همکاران مدیریت و روسای شعب تابعه صبح روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه برگزارشد .
بانک مرکزی براساس مفاد قانون صدور چک با هماهنگی وزارت صمت و استانداریهای سراسر کشور، رفع محدودیتهای ناشی از چک برگشتی برای بنگاههای اقتصادی را به مدت یک سال اجرایی کرد.
مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده بانک آینده (نوبت دوم)، بهمنظور تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علیالبدل و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار بانک مذکور، برای سال مالی 1399، با حضور بیش از 75 درصد سهامداران بانک، در روز دوشنبه مورخ 17 آذرماه برگزار گردید.
در راستای ارتقاء و بهبود مستمر در نحوه ارائه خدمات غیرحضوری، امکان استعلام مراجع برون سازمانی در خصوص بررسی وضعیت بیمهای افراد (بیمهشده و مستمریبگیر) از طریق درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس https://eservices.tamin.ir در بستر اینترنت فراهم شد
سند همکاری شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت تهیه وتوزیع قطعات ولوازم یدکی ایران خودرو(ایساکو) بمنظور بهره برداری وپیاده سازی پلتفرم جامع خدمات مکان محور در حوزه ارائه خدمات رسانی سیار به مشتریان و زیان دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور، صبح دوشنبه 17 آذر 99 در حضور آقایان دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی،دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، به امضای آقایان دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران و مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو رسید.