بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در بازدید مدیرعامل از حوزه فناوری اطلاعات تاکید شد

افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن

دکتر شایان در بازدید از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات،علاوه بر تاکید بر افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن در دوره شیوع ویروس کرونا، ماموریت‌های جدیدی برای کارکنان این حوزه تعیین کرد.
"کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " در ۲ نامه جداگانه خطاب به فرمانده و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی دوهفته‌ای بانک‌ها شدند.
براساس آنچه صبح امروز به شبکه بانکی ابلاغ شده است تغییر مجددی در ساعت کار شعب ابلاغ نشده و از اول آذر ارائه خدمت به مشتریان در شعب بانکی از هشت صبح تا ساعت ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه از هشت صبح تا ۱۲ ادامه خواهد یافت.
بهروز دارایی نژاد گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید، اشتغال و شکوفایی صنعت کشور، ضمن تسهیل شرایط واگذاری واحدهای تملیکی، 6 واحد صنعتی را احیا و به چرخه تولید بازگردانده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک سینا گفت: هزینه کارمزدی حوزه پرداخت که سالانه هفت هزار میلیارد تومان و عمدتا شامل پایانه های فروشگاهی است، تماما از جیب شبکه بانکی پرداخت می شود.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه چک کاغذی هنوز در گردش خواهد ماند، فرآیند استفاده از چک الکترونیک را تشریح کرد.

رییس کل بانک مرکزی پیشنهاد شده است که با توجه به تعطیلی برخی مشاغل بدون درآمد ثابت، بانک ها وام یک میلیون تومانی را به ۱۰ میلیون خانوار پرداخت کنند.
بعد از اشباع شدن تمام بانک‌ها از خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه آخرین دستاوردهای این نوع بانکداری نوین که رضایت تعداد زیادی از مشتریان در تمام بانک ها را به همراه داشته است، اکنون نوبت به خدمات مبتنی بر موبایل بانک است.
سخنگوی دولت با اشاره به این که تعدادی از مدیران شرکتهای حقوقی بورس در زمینه بازارگردانی همکاری لازم را نداشتند، و بر این اساس اخطار کتبی گرفتند، گفت: موضوع بورس بحث هر روزه اعضای دولت است.
با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور بازدید از موزه بانک ملی ایران به عنوان برگی از افتخارات ملی کشورمان، به صورت مجازی امکان پذیر است و علاقه مندان و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت بانک به صورت مجازی از آثار آن دیدن کنند.
مدیر بانک صنعت و معدن استان لرستان:

بازگرداندن ۶ واحد غیرفعال صنعتی به چرخه تولید

بهروز دارایی نژاد گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید، اشتغال و شکوفایی صنعت کشور، ضمن تسهیل شرایط واگذاری واحدهای تملیکی، 6 واحد صنعتی را احیا و به چرخه تولید بازگردانده است.
با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیت‌ها و فعالیت‌ها، پست‌بانک‌ایران از مشتریان و سایر هموطنان درخواست کرد جهت حفظ سلامتی خود و کاهش ریسک ابتلا به بیماری کرونا از ترددهای غیرضرور به شعب، باجه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز این بانک خودداری نموده و برای انجام عملیات بانکی حتماً ازدرگاه‌های الکترونیکی آن استفاده نمایند.