بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجرای مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا، این بانک خدمات دیجیتالی خود را جهت کاهش مراجعه های حضوری و ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اینترنت بانک دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانک دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام بانک مرکزی برای افزایش سقف سرمایه‌گذاری درصندوق‌های ثابت و سهامی گفت: این اقدام، بازار سرمایه را از حالت رکودی که در دو سه ماه گذشته داشته‌ایم، خارج می‌کند.
بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان

حمایت 1000 میلیاردی بانک کشاورزی از کارخانجات زرماکارون

صنعت ماکارونی برای نخستین بار در کشور در دهه های 30 و 40 به طور غیراتوماتیک و سنتی پایه گذاری و در سال 1373 با حمایت چند نفر از صنعتگران و برای نخستین بار به صورت صنعت تمام خودکار، به سبک کشورهای پیشرفته تاسیس شد. امروزه سرانه مصرف ماکارونی در کشور نزدیک به 7کیلوگرم است که در ده سال گذشته رشدی بیش از 100 درصد داشته است.با افزایش سرمایه گذاری در این بخش و افزایش میزان تولید و کیفیت، مصرف این نوع غذا افزایش شایانی پیدا کرد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

شرایط استفاده کارفرمایان از معافیت‌های بیمه‌ای اعلام شد

مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: کارفرمایانی که فارغ التحصیل دانشگاهی را به کارگیری کنند، جمعا حق ۲۳ درصدی بیمه‌ای به حساب شان واریز می‌شود.