بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

خبر خوب برای سهامداران و بیمه‌گذاران

بند حسابرسی یازده ساله بیمه آسیا پاک شد

اتفاقی مهم و کم‌سابقه در تاریخ صنعت بیمه کشور رخ داد و برای نخستین باردرصورت‌های مالی شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ خصوصی کشور بند" کسری ذخایر خسارت معوق" که از بدو خصوصی سازی بیمه آسیا همه ساله در صورت های مالی حسابرسی شده به عنوان بند 1 وجود داشت، حذف شده است. رخدادی که نشان از اوج شفافیت مالی، تعهد و پایبندی مدیران این شرکت به رعایت مقررات و استانداردهای حسابرسی، بیمه‌ای و البته بازار سهام دارد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمه‌دولتی، ضمن اعلام نحوه فعالیت شعب بانکی از مشتریان بانک ها خواست از خدمات غیر حضوری استفاده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون مطرح کرد:

تقدیر از اقدامات بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی / تحقق 110 درصدی نسبت مصارف به منابع بی‌نظیر است

استاندار آذربایجان شرقی از اقدامات و تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی تقدیر کرد.
پست بانک ایران اعلام کرد؛ با توجه به اطلاع رسانی های قبلی درخصوص تعیین تکلیف حساب‌های مازاد مشتریان این بانک، دارندگان حساب های مازاد تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه حضوری به شعب و باجه های بانکی در سراسر کشور و یا از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir منوی "تجمیع حساب های مازاد" به صورت غیرحضوری نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام نمایند.
بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت«ریسک های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت ها و چالش ها» از روز یکشنبه ۹ آذر ماه جاری آغاز بکار خواهد کرد.
مدیرعامل شهرک لبنیاتی میهن، پرداخت مبلغ 150 میلیارد تومان خسارت علی‌الحساب بابت حادثه آتش سوزی در انبارهای این شهرک را گامی بزرگ و موثر در ایفای تعهدات بیمه‌ای و نشانگر توانگری مالی بالای بیمه دانا توصیف کرد.