برگزاری اولین نشست رسمی هیأت مدیره بیمه کشاورزی در سال جاری

هیأت مدیره محل هدایت و تصمیم گیری در مورد سیاست‌های کلان بیمه کشاورزی است و هر هفته جلسات آن به طور منظم برگزار می گردد. نخستین نشست رسمی هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی در سال 1400 صبح امروز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه جاری، برگزار شد.
تصویر برگزاری اولین نشست رسمی هیأت مدیره بیمه کشاورزی در سال جاری

به گزارش سایت خبری پرسون، نخستین نشست رسمی هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی در سال جاری، با حضور محمدابراهیم حسن نژاد، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، اعضاء هیأت مدیره و مدیران ارشد ستادی در محل سرای گفتگوی ستاد صندوق بیمه کشاورزی برگزار گردید.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی سالی پررونق و مناسب برای جامعه کشاورزی ایران، با تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منبعث از شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، ابراز امیدواری کرد؛ با اتکاء به تجارب سال های گذشته و با همت عموم همکاران و بهره گیری از حمایت های گسترده دولت و مجلس محترم، اقدامات شایسته نسبت به رفع موانع و نواقص موجود در راستای توانمند نمودن صندوق بیمه در حمایت مؤثر از تولید در بخش کشاورزی و جلب رضایت بیشتر کشاورزان شریف، صورت گیرد.

حسن نژاد سپس با اشاره به اعتبارات مناسبی که در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده بر ضرورت توسعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه، با همکاری همه فعالان بخش کشاورزی، تأکید نمود.

وی در ادامه با تشکر از تعامل مؤثر و همکاری جدی سازمان دامپزشکی در ارتباط با پوشش بیمه ای کامل طیور کشور و رسیدن به آمار قابل قبول در عملکرد بیمه ای این زیربخش، توسعه روزافزون بیمه عوامل تولید را در دستور کار صندوق بیمه کشاورزی در سال جاری، برشمرد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی همچنین با اشاره به ایجاد ظرفیت ها و بستر مناسبی که در اجرای بیمه دام صورت گرفته است، بر توسعه طرح های فراگیر بیمه ای ازجمله بیمه آبزیان پرورشی از مبادی تولید، تأکید نمود.

گفتنی است، هم اینک نظام بیمه کشاورزی ایران، بیمه ­ای دانش­ بنیان و مستقر بر پایگاه آماری و اطلاعاتی قوی است که در نهایت شفافیت مالی می­تواند با ادبیات مشترکی که با وزارت جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، تشکل ها و سایر کنشگران دارد، طیف وسیعی از عرصه فعالیت های کشاورزی ایران را زیرپوشش حمایتی و نظام­ مند خود قرار دهد.

280281