بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید این بانک با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک طی دوره هشت ماه نخست سال جاری، آزادسازی سهام خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، به صفر رسیدن اضافه برداشت از بانک مرکزی، کاهش چشمگیر NPL، کاهش قیمت تمام شده پول و فروش بخش زیادی از اموال و املاک مازاد بانک را از اقدامات اساسی انجام شده در این دوره دانست و گفت: در کنار این اقدامات، فعال کردن ظرفیت های بانک در حوزه خدمات کارمزدی، فعالیت های ارزی و بانکداری الکترونیک، سرعت بیشتری در مسیر سودآوری ایجاد کرده است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره مشخص نبودن رقم قطعی «وام ازدواج» سال آینده در لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که ما مخالف افزایش رقم وام‌ ازدواج در جهت کمک به جوانان نیستیم اما باید دستورالعمل‌های لازم در جهت جلوگیری از سوء استفاده و آسیب‌های احتمالی افزایش رقم وام ازدواج تدوین شود و مجلس هنگام تصویب و یا افزایش مبلغ پیشنهادی برنامه و بودجه به این نکات توجه کند.
در این روزها که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا به یک الزام مهم تبدیل شده است، می توانید در خانه بنشینید و با سامانه «بام» بانک ملی ایران از خدمات یک شعبه بانکی بدون نیاز به حضور استفاده کنید.
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در آیین رونمایی از خدمات جدید بانک با بیان اینکه این خدمات آثار اقتصادی ارزشمندی برای بانک و جامعه دارد، افزود: در حال حاضر سرمایه ثبتی این بانک 3 هزار و 230 میلیارد ریال است و تمامی اقدامات و مراحل افزایش سرمایه انجام و مورد تأیید حسابرس، بانک مرکزی ج.ا.ایران واقع شده است و پس از اخذ تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه بانک به 10 هزار و 300 میلیارد ریال افزایش می یابد که بیش از سه برابر میزان فعلی است.
بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از اشتغال و همراهی با کارفرمایان در مواجهه با شرایط اقتصادی پیش رو، مقرر داشت تا سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی کارفرمایان دستگاه‌های حمایتی تا سقف 20 میلیارد ریال افزایش یابد.
مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه به استان قزوین و در نشست بررسی راهکارهای حمایت از خرید کشمش در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: از همه ظرفیت ها برای حمایت مالی از بخش کشاورزی و تحقق جهش تولید در این بخش استفاده می کنیم.
محصول جدید بیمه دی

بیمه نامه کرونا عرضه شد

با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و با درنظر گرفتن نیاز جامعه، تیم طراحی محصول شرکت بیمه دی بیمه نامه کرونا را مرحله بهره برداری و عرضه رسانید.
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، نهم آذرماه، نرخ دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند، نرخ خرید در این صرافی‌ها نیز ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.
خدمات جدید پست بانک ایران در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در آستانه بیست و پنجمین سالگرد تأسیس این بانک با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات و امیر سلیمانی مشاور وی در امور نابینایان، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و حضور آنلاین مدیران ستادی و اجرایی این بانک هشتم آذرماه بصورت مجازی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.