بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت خبر داد:

تحول دیجیتال در ارکان شرکت و ارائه محصولات و خدمات نوین

واحد توسعه کسب و کار دیجیتال، از سال گذشته در قالب یک اداره در بیمه ملت شکل گرفت و در ساختار سال جدید به مدیریت تبدیل شد که این امر، به نوعی نمایانگر اهمیت و جایگاه توسعه کسب و کار دیجیتال در بیمه ملت است.
موسسه اعتباری ملل در نظر دارد املاک مشروحه طبق جدول پیوست رادر سطح کشور به شرایط ذیل با وضعیت موجود و به صورت نقد/نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
پالایشگاه گاز بیدبلند 2 خلیج‌فارس، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ ایران، بزرگ‌ترین طرح غرب آسیا و سومین ابر پروژه جهان در سال 2020 میلادی با تشکیل کنسرسیوم بانک‌ها و عاملیت بانک سپه از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی تأمین مالی و توسط رئیس محترم جمهوری افتتاح شد.
ایجاد تعامل و همراهی در هر ارتباطی پدیدآورندۀ یک رابطۀ دوستانه و استحکام رابطه خواهد بود. امروزه وجود پل ارتباطی قوی بین نیازهای موجود و خدمات و محصولات برای تسریع در کارها به یک ضرورت همه جانبه تبدیل شده‌است. همین امر صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها را به‌سمت نوآوری در ارائه خدمات ترغیب کرده‌است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با نکوداشت یاد سردار قاسم سلیمانی و تأثیر حضور و شهادت او در ژئوپلتیک بین المللی،به تجارب زیاد و متنوع42سال حضور مردم در متن رویدادهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:با وجود بدخواهی و بدعهدی دشمنان، با تلاش ارزشمند مسئولان و مدیران و همراهی مردم انقلابی،کشور در مسیر مناسبی قرار دارد و روز به روز قوی تر می شود.
رییس‌کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان تاکید کرد:

توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ منطقه‌ای در اولویت است

رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط تجاری و اقتصادی ایران، بر استفاده از فرصت فراهم شده برای توسعه ظرفیت‌های همکاری‌ میان دو کشور تاکید کرد.
بانک آینده در میان 26 بانک دولتی و خصوصی کشور توانست رکورد دیگری را در راستای تبیین قوانین و الزامات بانک مرکزی برای سپره گذاران و سهامداران خود به ثبت رساند.پس از بانک آینده نیز بانک های تجارت و ملت رتبه های دوم تا سوم این رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی:

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

در شرایط کنونی نقش روابط عمومی سازمان ها در انعکاس فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی، بسیار مهم و حیاتی است.
پیرو اطلاعیه قبلی بانک سرمایه در خصوص اصلاح قانون صدور چک، آخرین اصلاحات قانون جدید چک مربوط به سال 1399، از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده و از تاریخ 20 آذر سال جاری در شبکه بانکی کشور عملیاتی شده است.
با مشارکت بانک صنعت و معدن و کنسرسیوم‌های بانک‌های داخلی؛

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با دستور رییس جمهور افتتاح شد

شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه گاز خاورمیانه است، روز پنج‌شنبه ۲ بهمن از طریق ارتباط زنده تصویری رئیس جمهور و با حضور وزیر نفت، استاندار خوزستان، جمعی دیگر از مسئولان پالایشگاه در شهرستان بهبهان افتتاح شد.
جلسه بررسی ابعاد و آخرین اقدامات بانک سپه در پروژه ملی ادغام بانک‌های نیروهای مسلح با حضور اعضای محترم کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک سپه، قائم مقام و اعضای هیئت مدیره بانک در ساختمان نگین سپه برگزار شد.
شرکت بیمه دانا در ادامه ارائه خدمات نوین خود به بیمه‌گذاران، بیمه نامه “مسئولیت مدنی ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی در قبال اشخاص ثالث” را از طریق شعب و شبکه فروش خود عرضه می‌کند.