بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هفته آینده و همزمان با دهه فجر انجام می‌شود

پاسخ مدیران بانک مسکن به سوالات مردمی

مدیران بانک مسکن از روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان همواره در اولویت برنامه های این سازمان بوده است، گفت: برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان تلاش می کنیم و در همین رابطه نامه ای برای رئیس جمهور محترم نوشتم و ایشان همان روز دستور مساعد صادر کردند. از طریق رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه نیز پیگیر این موضوع هستیم.
عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور اعتباری بانک مسکن اعلام کرد:

راهکار کاهش هزینه تامین مالی مسکن برای مشتریان

عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور اعتباری اقدام اخیر بانک مسکن را راهکاری برای کاهش هزینه تامین مالی مسکن برای متقاضیان و مشتریان این بانک اعلام کرد.
موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به صورت مجازی برگزار می‌کند؛

یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور

یازدهمین گردهمایی سالانه روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با عنوان «مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا» یکشنبه، بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.
با مدیریت بهینه ریسک و تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک در پرتفوی بیمه ای، حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه "ما" با رشد 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 1200 میلیارد تومان عبور کرده و با ترکیب بهینه پرتفوی که در صنعت بیمه کشور، کم نظیر می باشد به دنبال شکست رکوردی دیگر است.
مدیرعامل بیمه ملت از ورود این شرکت به حوزه پوشش ریسک‌های سایبری با ارائه محصول «بیمه سایبری» به بیمه مرکزی برای بررسی و تایید خبر داد
بهزاد شیری، نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل در نشست ارزیابی عملکرد ماهانه بانک گفت: عملکرد مناسب نماگرها، نشان‌دهنده وضعیت مالی مطلوب و تضمین سودآوری بانک در سال ‌جاری است که این پیامد مهم نتیجه اهتمام و تلاش مجموعه کارکنان و کارگزاران و استفاده بهینه از ظرفیت باجه‌های بانکی روستایی است.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه آیین افتتاح پروژه عظیم پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اظهار داشت: افتتاح این پروژه در دوران تحریم های ناجوانمردانه، موفقیتی غرور انگیز برای ملت قهرمان ایران است و مشارکت در تامین مالی آن و احساس خدمتگزاری به ایرانیان، افتخاری برای خانواده بزرگ کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک است.
انتخاب مجدد “نیما نوراللهی” ؛

نتیجه عملکرد درخشان بیمه تجارت‌نو

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، کارنامه درخشان و حصول موفقیت‌های چشمگیر این شرکت در شاخص‌های مهم راهبردی و عملیاتی را مرهون تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزانه بدنه کارشناسی و تیم مدیریتی برشمرد.
رییس کل بانک مرکزی و دادستان کل کشور تصریح کردند؛

حمایت از جهش تولید و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از منابع بانکی

رییس کل بانک مرکزی و دادستان کل کشور بر ضرورت رفع مشکلات تولیدکنندگان واقعی و مقابله با سوءاستفاده کنندگان از منابع بانکی با تعامل بانک مرکزی و قوه قضاییه تاکید کردند.
به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان، بانک رفاه کارگران تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از 20 هزار و 702 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره‌برداری از توان بهترین و مجرب‌ترین متخصصین حوزه فناوری اطلاعات دانست و گفت: در زمینه جذب بهترین کارشناسان و همکاری با توانمندترین شرکتها هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و هدف نهایی ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی است.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است دولت ضمن تزریق منابعی به بازار باید انجام برخی اقدامات در بازار سرمایه را متوقف کند.
گزارش عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر ماه 1399 نشان می دهد که سود خالص بانک کارآفرین در این مدت با رسیدن به 6 هزار میلیارد ریال، رشد حدود 500 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته است.