بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بر فراز بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین؛ 7 دقیقه ای وام بگیرید؛ غیر حضوری احراز هویت شوید؛ بانکداری ویدئویی را تجربه کنید و از مزایای پلتفرم تخصصی بانکداری دیجیتال بهره مند شوید، انتظار می‌رود تا پایان سال آینده خدمات بانکی به طور کامل توسط بانک ایران‌زمین دیجیتالی و ساده‌سازی شود.
مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت:

محصولات جدید بیمه ملت در راه است

مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت، اهمیت همکاری تنگاتنگ با مدیریت اتکایی و حمایت‌های مدیران عالی شرکت را به دنبال بهره‌گیری بیشتر از قراردادهای اتکایی و ارتقاء ظرفیت آنها دانست و افزود: با توجه به این‌که بیمه ملت جزو شرکت‌های برتر در حوزه بیمه‌های مهندسی و انرژی است، باید بکوشیم اقدامات لازم را برای حفظ و ارتقای این وضعیت انجام دهیم
در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور صورت گرفت:

تقدیر مدیرعامل بانک دی از رؤسای موفق شعب

در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور که با موضوع «مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا» به صورت مجازی برگزار شد، از رؤسای موفق شعب بانک دی تقدیر شد.
در یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور اعلام شد:

پنج شعبه اگزیم بانک در جمع شعب برتر بانک های کشور

پنج رئیس شعبه از شعب بانک توسعه صادرات به عنوان روسای شعب منتخب بر اساس کیفیت مدیریت در دوران اشاعه ویروس کرونا در یازدهمین گردهمایی روسای موفق بانک های کشور معرفی شدند.
خدمت جدید شرکت ارزش آفرین اطلس با عنوان کارت اعتباری ارزش کارت با حضور مدیرعامل بانک ملت، عضو هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی تشریح کرد:

بانکها می‌توانند با تغییراتی اندک به این فناوری مجهز شوند

عدم نیاز به حمل کارت، امکان پرداخت سریع و امن، عدم امکان کپی‌برداری از کارت و ... از ویژگی‌های مهم سرویس پرداخت موبایلی مبتنی بر استاندارد EMV (کهربا) برای مشتریان است.
شرکت بیمه البرز در یک اقدام خیرخواهانه، بیمه‌نامه آتش سوزی به ارزش یک میلیارد و 140 میلیون ریال برای موسسه خیریه محک صادر و به این موسسه اهداء کرد.
مدیرعامل بیمه تعاون مطرح کرد:

مدیریت دانش، راهکاری برای توسعه فروش بیمه

مدیرعامل بیمه تعاون، اتخاذ سیاست جذب نیرو بر اساس مدیریت دانش از سوی منابع انسانی شرکت های بیمه را عاملی برای توسعه فروش سازمانی دانست.