استان خوزستان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران

اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در سفری 4 روزه به استان خوزستان ضمن حضور در نمایشگاه صنعت پتروشیمی بندر ماهشهر با مدیران شرکت های بزرگ صنعتی این استان دیدار کردند.
تصویر استان خوزستان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب این بانک، محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، محمدرضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و هیات کارشناسی همراه در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از شعب و همکاران، با مسئولان محلی و مدیران شرکت های بزرگ استان دیدار کردند.

موسوی در دیدار با مدیران پتروشیمی های منطقه ضمن تشریح زمینه های بالقوه و امکانات این بانک بمنظور افزایش همکاری های فی مابین در سخنانی بیان داشت: امروز بانک ملی ایران با همت و توانی مضاعف در کنار مجموعه های عظیم صنعتی کشور ایستاده که این امر برای هر کسی که قلبش برای اقتدار و شکوه ایران می طپد امیدوار کننده است. وی افزود: ما با همین دیدگاه و بر اساس منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال در حوزه پشتیبانی و مانع زدایی ها فرایندها را تسهیل خواهیم کرد کما اینکه بخش های زیادی از این رویکرد به مجموعه ابلاغ شده است.

مونسان نیز با بیان اینکه پتروشیمی ها در دوران سخت تحریم، یار و یاور و مشکل گشای بخش اعظم ارزی کشور بودند، افزود: بانک ملی ایران در اکثر طرح ها و پروژه های بزرگ اقتصادی کشور از جمله سد سازی، راه سازی، ساخت و توسعه فرودگاه ها، مراکز درمانی و بیمارستانی، مراکز علمی و آموزشی و طرح هایی همچون طرح ملی مسکن و طرح خرید تضمینی گندم نقش اول و کلیدی را داشته است و در ادامه همین روند در آینده نیز آمادگی خود برای هر گونه سرمایه گذاری اعم از ارزی و ریالی در مجموعه های بزرگ اقتصادی بویژه صنایع پتروشیمی استان خوزستان اعلام می دارد.

احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز در این دیدارها با اشاره به عزم مدیران این بانک در زمینه نقش آفرینی فعال در جهت تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: با تقویت و افزایش تعاملات همه جانبه و استفاده از ظرفیت های عظیم بانک ملی ایران، شرکت های تولیدی و صنعتی استان خوزستان بتوانند بانک ملی ایران را به عنوان یاوری قدرتمند در کنار خود احساس نمایند.

دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان خرمشهر و گرامی داشت ایام سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، دیدار با نماینده شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی و نشست با مدیران منطقه آزاد اروند، بازدید از بیمارستان در حال احداث در این منطقه، حضور در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت پتروشیمی در بندرماهشر، بازدید از غرفه بانک ملی و سایر شرکت های حاضر در نمایشگاه، نشست با مدیران تعدادی از شرکت های فولاد، پتروشیمی، کشت و صنعت استان خوزستان و سرکشی به طرح های بزرگ مشتریان کلان بانک در شهرهای مختلف استان بخشی از برنامه های این سفر بود.

گفتنی است دیدار با همکاران و بازدید از شعب و شرکت در جلسه بررسی عملکرد استان خوزستان از دیگر بخش های این سفر چهار روزه بود.

303606