بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران، خبر داد:

ارائه سرویس درقالب پلتفرم "بانکداری باز" آغاز شد

معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران، از آغاز ارائه سرویس در قالب پلتفرم "بانکداری باز" خبر داد و گفت: این پلتفرم، به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر مقدمات ارائه سرویس به "هاب شاهین"، در این قالب عملیاتی شده و در ادامه امکان ارائه خدمات به فین‌تک ها و توسعه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات میسر خواهد شد.
سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد است و تمامی پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.
​مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: سامانه احراز هویت الکترونیکی شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید و تاکنون هزار و ٨١١ نفر موفق به احراز هویت غیرحضوری و ثبت‌نام در سامانه سجام شدند.
مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، درباره شعار جدید این بانک، توضیحاتی را ارایه کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک به تازگی در تبلیغات خود از شعار جدید"تجربه ای متمایز" استفاده می کند.
به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه آرمان و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شرکت بیمه قصد دارد تا تخفیف 20 درصدی برای بیمه نامه آتش سوزی اعمال می کند.
امیر هوشنگ عصار زاده در سفر به استان مازندران ضمن بازدید از طرح های تولیدی و تعاونی این استان تاکید کرد: بانک توسعه تعاون با حمایت از تعاونی های بزرگ و کوچک در استان مازندران، عزم جدی در ارتقای اقتصاد کشور و استان دارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان عنوان کرد:

بیمه توانمندسازی کارکنان، تضمین آینده‌‌ای بدون دغدغه

بیمه توانمندسازی کارکنان که در آینده‌‌ای نزدیک به آحاد جامعه ارایه خواهد شد، آینده‌ای بدون دغدغه را برای کارکنان تضمین می‌‌کند.
مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان زنجان بیان کرد:

تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان

زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌‌های بیمه‌‌ای با بهره‌‌مندی از فن‌‌اوری‌‌های نوین تکمیل می‌‌شود.
در حالی که همچنان درباره مزایای اصلاح پولی و حذف چهار صفر، بحث‌های بسیاری میان اقتصاددانان مطرح است، بانک مرکزی نخستین بار در مرداد سال‌جاری با رونمایی از ایران‌چک‌های ۵۰ هزار تومانی که چهار صفر آن کمرنگ شده بود، خود را برای اجرای اصلاح پولی آماده کرد.

بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 24 بهمن ماه و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت چهار ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کارکنان بانک کشاورزی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همراه با دیگر اقشار مردم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا،در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله۲۲ بهمن شرکت کردند.
برای استفاده از پرداخت موبایلی مبتنی بر استاندارد EMV پس از نصب برنامک دارای مجوز بانک مرکزی و انجام فرایند احراز هویت و ثبت اطلاعات کارت مشتری، تلفن همراه آماده بهره‌برداری خواهد بود و انجام تراکنش بر روی پایانه فروش با نزدیک کردن تلفن همراه به پایانه به سهولت میسر می‌شود.