بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور که با موضوع «مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا» از سوی موسسه آموزش عالی بانکداری ایران به‌صورت مجازی برگزار شد، پنج تن از رؤسای شعب برتر بانک سرمایه موردتقدیر قرار گرفتند.
در حاشیه نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات با پتروشیمی خلیج فارس و انجمن استصنا

​همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش، تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)، به امضا رسید.
بیمه دی در بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایران، برای دومین سال متوالی توانست در رده بندی گروه موسسات بیمه ای در دو زمینه "شاخص فروش" و "بهره وری کل عوامل" رتبه نخست را از آن خود نماید و در صدر شرکت های بیمه ای کشور قرار گیرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه وظیفه ما این است بسیج و فرهنگ بسیجی را گسترش بدهیم تا کشور از این فرهنگ و روحیه بهره مند باشد،گفت: برای حل مشکلات کشور به این روحیه و زیرساخت فرهنگی نیاز داریم.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که متقاضیان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، به صورت کاملا غیرحضوری می توانند درخواست خود را ثبت کنند.
انتقال تخفیف بیمه‌نامه شخص ثالث از بیمه‌گذار به خودروی مشابه مالک، والدین، همسر یا فرزندان بلاواسطه، از مصوبات بسیار ارزشمند مجلس محترم شورای اسلامی به شمار می‌رود و گام بلندی است که در قانون جدید بیمه شخص ثالث برای حفظ منافع بیمه گذاران برداشته شده است.
صیدی در افتتاحیه دومین نمایشگاه و همایش تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» عنوان کرد:

افزایش سالانه ۵ میلیون تن محصولات پتروشیمی با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان این که طرح «طراوت» بانک صادرات ایران، الگویی مناسب برای تأمین مالی و ظرفیت‌سازی در صنعت پتروشیمی است، از امکان افزایش ۲۵ میلیون تن محصولات این صنعت با استفاده از طرح مذکور در افقی پنج ساله خبر داد.
مراسم یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور روز گذشته به صورت مجازی برگزار و از روسای برتر تمامی بانک های کشور در سال 1399 تقدیر شد.
بانک‌پاسارگاد در بیست و سومین دوره انتخابات شرکت‌های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی موفق به کسب رتبه نخست، در شاخص بهره‌وری کل، در بین شرکت‌های گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری گردید.
بانک دی که از تابستان سال جاری حمایت جدی از کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده، تا کنون بیش از یک هزار و 745 میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف این طرح پرداخت کرده است.