بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همایش بیست و سومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در حالی با حضور جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد بنگاه‌های برتر کشور برگزار شد که بیمه سرمد موفق شد برای دومین سال پیاپی جایگاه خود را در میان 500 شرکت برتر کشور ارتقا دهد و به رتبه 143 برسد.
سازمان بورس و اوراق بهادار تهران با افزایش حدود 443 درصدی سرمایه شرکت بیمه کارآفرین موافقت کرد. این افزایش سرمایه باعث افزایش سطح توانگری مالی، بهبود نسبت‌های بیمه‌گری و مالی شرکت خواهد شد و بیمه کارآفرین حضوری متفاوت و مقتدرتر از گذشته در بازار بیمه را تجربه خواهد کرد.
بهزاد شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران، در مراسم تجلیل از روسای شعب برتر بانک اظهار داشت: دستاوردهای امروز پست‌بانک ایران بی‌تردید نتیجه برنامه‌محوری، هدف‌گذاری، نتیجه‌گرائی و تلاش همه همکاران به‌ویژه در سطح شبکه شعب و باجه‌های بانکی است.
همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شعبه خرمشهر بانک مهر ایران در زاهدان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های و سهولت دسترسی بیشتر مردم در مکان جدید افتتاح شد.
داروخانه‌های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می توانند نسخ کاغذی را به شکل برخط (آنلاین) از طریق سیستم‌های نرم افزاری خود و استفاده از نرم افزار واسط (API) ثبت و به این سازمان ارسال کنند و نیازی به ارسال لیست نسخ و مراجعه به واحد پذیرش نیست.
در مراسمی که روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری بین مدیران ارشد این شرکت و شعبه اهواز بیمه دانا در محل شرکت کشت و صنعت خاورمیانه برگزار شد، کارکنان این شرکت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی بیمه دانا قرار گرفتند.
باشگاه مشتریان بانک سامان، باهدف توسعه خدمات الکترونیک خود نسخه سازگار با وب، اپلیکیشن سامانیوم را برای کاربران عرضه کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، گفت: یک دلیل نارضایتی بیمه گذاران به سطح پایین توانگری مالی شرکت‌ها و ناتوانی در پرداخت به موقع ودقیق خسارت‌ها برمی‌گردد که اصلاح ترازنامه شرکت‌های بیمه‌ای و الزاماتی که از سوی بیمه مرکزی ابلاغ شده، می‌تواند تا اندازه زیادی از این نارضایتی‌ها کم کند.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مطابق با وعده اعلام شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته انتشار و توزیع دفترچه‌های کاغذی از ابتدای اسفند متوقف می‌شود و با مراجع مختلف ذیربط درحال هماهنگی برای تحقق کامل این برنامه به بهترین وجه هستیم.
در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق بانک‌های کشور:

از مدیران موفق شعب بانک توسعه تعاون تجلیل شد

ده نفر از رؤسای موفق شعب بانک توسعه تعاون در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور که با موضوع «مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا» از سوی موسسه آموزش عالی بانکداری ایران به صورت مجازی برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.
در یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور انجام شد؛

تقدیر از عملکرد مؤثر رؤسای منتخب شعب بانک صنعت و معدن

یازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با عنوان مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و در بانک صنعت و معدن نیز از شعب برتر این بانک تقدیر به عمل آمد.
یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجربه ها و دستاوردهای رؤسا و مدیران موفق شبکه بانکی کشور و همچنین قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور به صورت مجازی برگزار شد.