بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک ایران زمین، به منظور ارتقای امنیت کاربران سامانه های همراه بانک و بانکداری الکترونیک خود و به منظور جلوگیری از برداشت های غیر مجاز از سپرده های مشتریان، سرویس «بلیت امنیتی» را راه اندازی کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رویکرد این سازمان در حمایت از تولید و اشتغال پایدار گفت: موافق بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان هستیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما امسال این مبلغ به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.
درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون شعب ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری ، رئیس اداره کل حراست،رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی ،استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد .
مدیرعامل بانک کارآفرین:

کارآفرین از موثرترین بانک ها خواهد شد

مدیرعامل بانک کارآفرین از رونمایی شمایل و ظاهر جدید بانک تا پایان خرداد 1400 خبر و وعده داد که با تمرکز بر ماموریت ذاتی آن و هویت کارآفرینی، این موسسه به «یکی از موثرترین بانکها در حوزه صنعت بانکداری» تبدیل شود.
لوح تقدیر آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی در «طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیرمترقبه» توسط جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت اهدا شد.
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، مهمترین مشخصه طرح “وام بیمه تجارت” را حمایت از صنایع تولیدی و خدماتی کشور اعلام کرده و گفت: این طرح با دو رویکرد توسعه مشارکت‌های راهبردی بیمه تجارت‌نو با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و گسترش همکاری موثر بین بانک و بیمه در راستای افزایش ضریب نفوذ مشتریان به ویژه مشتریان سازمانی طراحی شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت در سال آینده مکلف شد تا هزار میلیارد تومان از محل فروش دارایی های دولت صرف افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون شود و این بانک هم از این محل، تسهیلات بیشتری را در اختیار بنگاه‌های بخش تعاونی قرار دهد.
روسای شش شعبه بانک گردشگری در یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور با موضوع "مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا" به عنوان روسای برتر برگزیده شدند.
در بیست و دومین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، بیمارستان بانک ملی ایران به دلیل عملکردهای صیانت از محیط زیست و در راستای اقدامات زیست محیطی به عنوان واحد سبز خدماتی در سال ١٣٩٩ معرفی و تقدیر شد.
تفاهم‌نامه همکاری میان مسئولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به‌منطور حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.