بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که قیمت همه ارزها با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند.
شرکت بیمه پاسارگاد طی فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری، بالغ بر۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده که سهم بیمه زندگی اندوخته دار از این حق بیمه تولیدی ۶۱ درصد می باشد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه تعدادی از معاونین و مدیران، با کارکنان مدیریت استان کرمان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان امور این مدیریت قرار گرفت.
در نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عنوان شد:

تمامی مراکز درمانی، بیمه شدگان فاقد دفترچه تأمین اجتماعی را پذیرش می‌کنند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک با وزارت بهداشت همکاری بسیار خوبی داریم و تمامی مراکز درمانی، بیماران فاقد دفترچه تأمین اجتماعی را از طریق کارت ملی و سایر مدارک معتبر شناسایی می‌کنند و سازمان تأمین اجتماعی نیز اسناد مربوطه را می‌پذیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند نسبت به پرداخت حق بیمه برخی از مشاغل از جمله قالیبافان، شاغلین صنایع دستی، زنان سرپرست خانوار، رانندگان حمل و نقل عمومی، صیادان، مددجویان، هنرمندان و نویسندگان، مربیان مهدکودک و... به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.
بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 322 هزار میلیارد ریال تسهیلات مشارکت مدنی به فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه ها اعطا کرده است.
مدیر بیمه درمان بیمه تعاون مطرح کرد:

پرداخت خسارت های درمانی حداکثر در 7 روز

مدیر بیمه درمان بیمه تعاون از آنلاین شدن اکثر مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران پاراکلینیکی و کاهش مدت زمان پرداخت خسارت به این بیماران در حداکثر یک هفته کاری خبر داد.
مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آرمان گفت: صنعت بیمه تکه ای از پازل اقتصاد کلان کشور است، با آن رابطه مستقیم و دو سویه دارد و به شدت متاثر از آن است که متن این گفتگو به شرح زیر است: