بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون امور استانها و شعب بانک توسعه تعاون در جلسه هم اندیشی اجرای قانون جدید چک، ضمن تشریح جزئیات اجرایی، بر رعایت دقیق موازین قانون جدید و ارائه اطلاعات درست، به هنگام و دقیق به مشتریان تأکید کرد.
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی:

فرایند درمان بیمه شدگان با حذف دفترچه، هیچ تغییری نمی کند

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با حذف دفترچه، فرایند درمان هیچ تغییری نمی کند، گفت: در نسخه نویسی الکترونیک فقط دفترچه کنار گذاشته می شود و برای پزشکانی که از نسخه الکترونیک استفاده نمی کنند سربرگ آنها جایگزین دفترچه می شود. البته به تمامی پزشکان توصیه می کنیم به طرح نسخه الکترونیک بپیوندند.
در مسابقه «نوروزخونه» اپلیکیشن بله، به بهترین گزینه های پیشنهادی برای ایجاد شادی و سرگرمی در ایام نوروز و در خانه، جوایز ویژه اهدا می شود.
​درهای شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز برای ارائه خدمات بانکی به روی مردم باز است. بانک صادرات ایران همانند گذشته، علاوه بر تسهیل دسترسی به انواع خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، سامانه شعب مجازی سپهر (شمس)، همراه بانک، اپلیکیشن «صاپ»، اینترنت‌بانک و... در واپسین روز سال ٩٩ و ایام تعطیلات نوروز ١٤٠٠ نیز به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
قیمت سکه امامی با کاهش 152 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 391 هزار تومان رسید.
پیمان میراب آستانه رییس مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه تخصصی حوزه بانکی شورای اطلاع رسانی این وزارتخانه، عملکرد بانکها را در دوران شیوع ویروس کرونا و در مواجهه با تحریم ها شایسته قدردانی دانست و بر لزوم اطلاع رسانی هر چه بیشتر این اقدامات تاکید کرد.
مهراله رخشانی مهر با اشاره به این که اقدامات بانک ملی ایران درساخت مدرسه تاکنون کمترازفعالیت های سازمان نوسازی مدارس کشور نبوده است، اظهارداشت: طی سال های گذشته بانک ملی ایران با ساخت، احداث وتجهیز ۵۰۰ کلاس درس در مناطق محروم و کمترتوسعه یافته کشور نقش مهم و موثری در توسعه دانش و آموزش بیش از ۱۵ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف داشته است.
در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، آئین بهره برداری از وب سایت جدید پست بانک ایران با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران امور و همچنین حضور آنلاین روسای ستادی و مدیران اجرایی استان ها و مناطق تهران، هجدهم اسفندماه برگزار شد.
بیمه ملت در ادامه سیاست تقویت شعب و گسترش شبکه فروش، شعبه جدید خود در شهر ساری را افتتاح کرد. صبح امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) طی مراسمی شعبه ساری «بیمه ملت» با حضور دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره، معصومه معصوم‌بیگی عضو هیات مدیره و جمعی از مسئولان ارشد استان مازندارن در شهر ساری افتتاح شد.