به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور در نامه ای به اسماعیل للهگانی مدیرعامل این بانک، به کارگیری تمامی ظرفیتها، امکانات و زیرساختهای بانک رفاه کارگران در راستای ارائه خدمات به قشر معزز مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را نمادی برجسته و قابل احترام از باورمندی عمیق به رعایت اصول مشتریمداری، تکریم و تعظیم ارباب رجوع توصیف و از مساعی و تلاش های بی دریغ مدیرعامل و مجموعه کارکنان این بانک در این زمینه در شرایط سخت و دشوار و با وجود مسائل، مشکلات و تنگناهای متعدد، قدردانی کرد.
لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال های اخیر در راستای تسهیل ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، اقدامات قابل توجهی داشته است که از جمله مهم ترین خدمات می توان به پرداخت تسهیلات غیرحضوری به این بزرگواران در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین ارائه حمایت مالی مختلف به این قشر در قالب باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد.