بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همزمان با عید سعید مبعث و در سالروز تاسیس سازمان بنیاد شهید، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل و ابویی مشاور مدیرعامل درامور ایثارگران بانک قرض‌الحسنه رسالت با خانواده دو شهید سعید و محمد طوقانی دیدار و گفتگو کردند.
اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در پیامی امنیت و آرامش کشور را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی های دلیرمردان عرصه نبرد برشمرد و برگرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر تأکید کرد.
حمید زادبوم، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال تقدیرنامه ای خطاب به دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان از تلاش ها و مساعدت های این بانک در راستای تخصیص به موقع و هدفمند اعتبارات صادراتی با هدف کاهش هزینه های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف و در نهایت توسعه صادرات غیر نفتی کشور قدردانی کرد.
بیمه دانا در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و به منظور کمک و همدلی با زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد،کمک های معیشتی خود را به شهرستان سی سخت ارسال کرد.
مدیر کل درمان غیر مستقیم گفت: طرح نسخه الکترونیک صرفا برای سهولت بیمه شدگان در نظر گرفته شده و تمام تلاشمان این است که با اجرای آن، بار مالی بیمه شدگان به حدااقل کاهش پیدا کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، از مشتریان بانک خواست در روزهای پایانی سال جاری ضمن رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و درک شرایط کرونایی، از حضور در شعب بانک تا حد امکان خودداری کرده و استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.
در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را بدون توجه صرف به تعادل درآمد و هزینه استراتژی خود قرار داده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که قیمت ۸ ارز کاهش و ۳۱ ارز افزایش یافت؛ نرخ بقیه ارزها نیز ثابت ماند.
در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، شعب بیمه رازی در روزهای پایانی سال ‌جاری با حضوری فعال‌، آماده ارائه خدمات بیمه ای در سراسر کشور هستند.
رئیس کل بانک مرکزی:

اقتصاد کشور از رکود خارج شد

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی از رشد مثبت اقتصاد کشور در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.
با پرداخت مبلغ 2 هزار و 137 میلیارد ریال از طرف بیمه دانا؛

پرونده خسارت شهرک لبنیاتی میهن طی 170 روز بسته شد

شرکت بیمه دانا در ادامه همراهی با بیمه‌گذاران خود، مبلغ 637 میلیارد ریال دیگر به شهرک لبنیاتی میهن خسارت پرداخت کرد.