نسب سرپرست مدیریت امور مالی بیمه رازی گفت: با توجه به استراتژی های جدید شرکت در سال ۱۴۰۰ مبنی بر مشتری مداری و وفاداری مشتریان، دو گروه ذینفعان اصلی یعنی نمایندگان و کارگزاران و بیمه گزاران و زیان دیدگان اولویت های شرکت میباشند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمه سلامت و تامین اجتماعی همکاری خوبی با حوزه بهداشت داشتهاند و اگر مدیریت و رویکرد فعلی سازمان بیمه سلامت در دورههای قبل وجود داشت، شاید وضعیت حوزه بهداشت به مراتب بهتر بود.
حاصل فعالیت بیمه آسیا در سال 1399، تحقق113 درصدی برنامه تکلیفی و ثبت تراز مثبت 3 هزار و 840 میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال 98 بیش از 44 درصد افزایش داشته است.
بانک پاسارگاد درکنار کوشش همیشگی در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با تمام مشتریان ارزشمند و محترم خود، چندین سال است که اقدام به راهاندازی «باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد» کرده و بطور مستمر خدمات ارائه شده به اعضا این باشگاه را ارتقا میبخشد.
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن:
بیژن اسدی از آمادگی این بانک برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" در سال جاری خبر داد و گفت: این بانک با تأمین مالی واحدهای تولیدی و کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد، نقش حیاتی و ارزنده ای در تحقق شعار سال دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمههای زندگی یکی از شاخصهای مهم توسعه در جهان محسوب میشوند که رشد پرتفوی ۱5.5 درصدی در سال گذشته نشان از حرکت به سمت توسعه است.
بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی به عنوان پوشش یکی از ریسک های نوظهور طراحی شده و با توجه به خدمات حمایتی آن در قالب بیمه های پارامتریک، مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.