بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران توانست با کسب رتبه 7 از نظر شاخص فروش، در ردیف 10 شرکت برتر ایران قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از بازنگری در سیاست های اعتباری این بانک متناسب با شرایط اقتصادی روز، نیازهای مشتریان و با ارزیابی تجربه یک سال گذشته بانک در مقابله با تحریم ها و چالش های اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: در سال آینده، سیاست اعتباری بانک با اولویت کمک هر چه بیشتر به تولید داخل و تقویت بنیان های اقتصادی کشور در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، مقابله و خنثی سازی با تحریمها، و حمایت از فعالیتهای شرکت های دانش بنیان و صادرات محور خواهد بود.
​حجت‌اله صیدی در آیین بزرگداشت روز شهدا و تجلیل از فرزندان شاهد همکار بانک:

تعهد به آرمان‌های شهدا بهترین ادای دین به آنهاست

مدیرعامل بانک صادرات ایران در آیین بزرگداشت روز شهدا و تجلیل از فرزندان شاهد همکار این بانک گفت: بهترین ادای دین به شهدا متعهد ماندن به آرمان‌های آنهاست.
در جلسه شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه انجام شد؛

تبیین آیین نامه اجرایی نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه شخص ثالث

جزئیات انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه شخص ثالث در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه مابا حضور مدیر کل نظارت بر بیمه های غیر زندگی تشریح شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که براساس آن و با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت همه ارزها ثابت ماند.
«کارت هدیه» گرچه یک هدیه ارزشمند است و به هدیه گیرنده قدرت انتخاب در خرید کالای دلخواه را می دهد، اما برای کسی که می خواهد آن را تهیه کند می تواند سخت باشد، چون خرید و دریافت آن مستلزم مراجعه به شعبه و یا مراجعه به یکی از دستگاه های ارائه دهنده این خدمت است، در حالی که خدمت تازه بانک ملی ایران، این سختی ها را آسان کرده است.
بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هم‌وطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز، در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت فعالیت خود، قرار می‌دهد.