به گزارش سایت خبری پرسون، بدون شک خبرنگاران صنعت بیمه نیز در صف مقدم توسعه صنعت هستند و نقش بیبدیلی در آگاهیبخشی، اطلاعرسانی دقیق و تحلیلهای فنی دارند، در همین زمینه رسالت خبرنگاران حرفهای و با اخلاق بازار مالی را پاس میداریم؛ چراکه در سایه نقدهای روشنگرانه و تحلیل های اخلاق مدارانه آنها میتوانیم انتظار تحقق اهداف را داشته باشیم.
تحقق ضریب نفوذ 7 درصدی که صریح قانون برنامه شش توسعه است علاوه بر سیاست گذاریهای دقیق نهاد ناظر و اجرای هدفمند شرکتهای بیمه، نیازمند آگاهیبخشی جامعه نسبت به ضرورت پوششهای بیمهای و فرهنگسازی مداوم و مستمر است، در همین راستا بر کسی پوشیده نیست که رسانهها میتوانند نقش موثری در توسعه فرهنگ بیمه داشته باشند.
و پرواضح است که با رشد روزافزون رسانههای مختلف و توسعه شبکههای اجتماعی، خبرنگاران حرفهای میتوانند در صف مقدم توسعه فرهنگ بیمه و نفوذ آن در اقشار مختلف جامعه باشند.
محمد ابراهیم تحسیری
مدیرعامل بیمه معلم